Σύνδεση

F1

F1 Γκραν Πρι Αυστρίας: Προεπισκόπηση της Pirelli

Βρισκόμαστε στην πρώτη τριπλέτα συνεχόμενων αγώνων της φετινής χρονιάς.  Η Pirelli έκανε δυο διαφορετικές επιλογές γομών για τους δυο αγώνες στην ίδια πίστα της Αυστρίας, όπως είχε γίνει και πέρυσι στο Σίλβερστοουν.

Για τον πρώτο αγώνα το Grand Prix Στυρίας, χρησιμοποιήθηκαν οι μεσαίες γόμες της γκάμας: C2, C3, C4. Στο Αυστριακό Grand Prix που θα γίνει στην ίδια πίστα αυτό το Σαββατοκύριακο η P Zero λευκή/σκληρή θα είναι η C3, η P Zero κίτρινη/μέση θα είναι η C4 και η P Zero κόκκινη/μαλακή θα είναι η C5: ο πιο μαλακός συνδυασμός στη γκάμα της Pirelli.

Η διαφορετική επιλογή μεταξύ των δυο αγώνων, έγινε για να υπάρξει ποικιλία στη στρατηγική, καθώς αυτό το Σαββατοκύριακο θα είναι διαθέσιμη η πολύ μαλακή γόμα. Το Red Bull Ring είναι μια μικρή πίστα με συνεχείς αλλαγές πορείας. Ο σχετικά μικρός σε μήκος γύρος, χαρακτηρίζεται από τη συνεχή αλληλουχία στροφών και εναλλαγών υψομέτρου. Παρόλα αυτά δεν είναι ιδιαίτερα απαιτητικός από τα ελαστικά. Έτσι είναι εφικτή η χρήση των πιο μαλακών γομών.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΙΣΤΑΣ

  • Το μικρό μήκος των 4.3 km της πίστας των 10 στροφών, έχει ως αποτέλεσμα να υπάρχει πρόβλημα με το κυκλοφοριακό. Αυτό παίζει το ρόλο του τόσο στον αγώνα όσο και στη στρατηγική των κατατακτήριων δοκιμών. Λόγω του μικρού γύρου με διαρκή ροή, η διαφορά απόδοσης μεταξύ των γομών είναι αντίστοιχα μικρή. Η πλειοψηφία των στροφών είναι δεξιές όμως οι δυο πιο απαιτητικές είναι αριστερές: Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα ελαστικά που καταπονούνται περισσότερο σ’ αυτές και δεν φορτίζονται στις υπόλοιπες στροφές να έχουν κρυώσει εντωμεταξύ.
  • Ο πρώτος διπλός αγώνας στην ίδια πίστα φέτος, έδωσε στις ομάδες την ευκαιρία να συλλέξουν πληθώρα στοιχείων για να μεγιστοποιήσουν την δυναμική των ελαστικών, ειδικά το δεύτερο Σαββατοκύριακο. Ως αποτέλεσμα οι ομάδες θα επικεντρωθούν στην πιο μαλακή γόμα C5 κατά την προετοιμασία τους για το Αυστριακό Grand Prix.
  • Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο ήταν κυρίως αγώνας μιας αλλαγής, αλλά ο πιο μαλακός συνδυασμός γομών αυτή τη βδομάδα, ίσως οδηγήσει τις ομάδες σε δυο αλλαγές στο Αυστριακό Grand Prix.

FORMULA 3: ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ

Ο δεύτερος αγώνας στην Αυστρία, συμπεριλαμβάνει τον 3ο γύρο του πρωταθλήματος Formula 3. Η P Zero κίτρινη/μέση γόμα επιλέγεται για πρώτη φορά το 2021, καθώς η σκληρή γόμα χρησιμοποιήθηκε στους πρώτους γύρους σε Ισπανία και Γαλλία. Οι οδηγοί θα έχουν τέσσερα νέα σετ μέσης γόμας και ένα σετ σκληρής γόμας που κουβαλούν από τον προηγούμενο αγώνα για να το χρησιμοποιήσουν στις ελεύθερες δοκιμές. Θα έχουν επίσης δυο σετ βρόχινα ελαστικά. Πέρυσι η Formula 3 είχε δυο συνεχόμενους αγώνες στην Αυστρία, με τη μέση γόμα να χρησιμοποιείται στον πρώτο γύρο, προτού βάλουν τη σκληρή στο δεύτερο αγώνα. Οι ομάδες και οι οδηγοί έκαναν δοκιμές με τη μέση γόμα στο Red Bull Ring τον Απρίλιο οπότε έχουν μια καλή εικόνα για το τι να περιμένουν αυτό το Σαββατοκύριακο.

MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ F1 KAI ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Για δεύτερη φορά η Αυστρία φιλοξενεί δυο συνεχόμενους αγώνες. Οι ομάδες έχουν πληθώρα στοιχείων απ’ αυτή την πίστα και πρόσφατη εμπειρία για το πως μπορούν να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις που θέτει. Έχει ενδιαφέρον το πως θα αξιοποιήσουν οι ομάδες την πιο μαλακή γόμα C5 στο δεύτερο αγώνα. Επίσης η διαφορετική επιλογή γομών, δίνει άλλες ευκαιρίες σε σύγκριση με το Στυριακό Grand Prix.”

ΑΛΛΑ ΝΕΑ ΤΗΣ PIRELLI

  • Μετά από 19 χρόνια απουσίας το World Rally Championship επέστρεψε στο θρυλικό Ράλι Σαφάρι στην Κένυα το προηγούμενο Σαββατοκύριακο. Η Pirelli προμήθευσε και τα 58 αγωνιστικά με χωμάτινα ελαστικά Scorpion. Νικητής ήταν ο Sebastian Ogier με
  • Οι οδηγοί της Emil Frey Racing κέρδισαν για την Lamborghini στον τελευταίο γύρο του GT World Challenge Sprint Cup στο Ζάντβρουπ. Αυτό το πρωτάθλημα επίσης διεξάγεται αποκλειστικά με ελαστικά Pirelli.
  • Μετά το Αυστριακό Grand Prix η AlphaTauri θα παραμείνει στο Red Bull Ring για δοκιμές με τα ελαστικά 18 ιντσών της Pirelli για το 2022. Θα επικεντρωθεί στα σλικ ελαστικά στις 6-7/7.
  • Αν θέλετε περισσότερα νέα για τις δραστηριότητες της Pirelli στο μηχανοκίνητο αθλητισμό το 2021, παρακαλώ κατεβάστε τον οδηγό Media από τον ακόλουθο σύνδεσμο: 2021 Pirelli Media Guide
Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured