Σύνδεση

Featured

F1 Γκραν Πρι Αυστραλίας: Νίκη Verstappen σε έναν αγώνα long play

O Verstappen σημείωσε την πρώτη του νίκη στην Αυστραλία και τη δεύτερη φετινή. Στο βάθρο η Mercedes με τον Hamilton και τελικά η Aston Martin του Alonso μετά από ένα παραλίγο φιάσκο. Ακολούθησε ο Sainz για τη Ferrari που υπέπεσε σε ποινή και έπεσε πολύ πίσω. O Leclerc βρίσκεται στη χειρότερη του στιγμή στη F1 με μία ακόμη εγκατάλειψη – Στο τέλος έπεσε κόκκινη σημαία για ένα συναρπαστικό φινάλε. Όλα για τα θέαμα με ένα σπριντ δύο γύρων σε ένα σιρκουί πόλης για τρεις παγκόσμιους πρωταθλητές μπροστά: Τους Verstappen, Hamilton και Alonso… Και τελικά η απόφαση ελέω Magnussen να πέσει κόκκινη σημαία και όχι ο αγώνας να τελειώσει με SC, απλά τα έκανε μαντάρα! Και όλα αυτά για να τελειώσει ο αγώνας όπως έπρεπε: με αυτοκίνητο ασφαλείας.

Από την αρχή ο αγώνας στράβωσε για αρκετούς οδηγούς. Πρώτη και… χειρότερη η Ferrari. Ο νικητής του περσινού αγώνα Leclerc είχε εγκαταλείψει με τον Sainz να προσπαθεί να περισώσει ότι μπορούσε για την Ferrari.

Ο Μονεγάσκος, μετά από επαφή με τον Stroll, είχε έξοδο στην αμμοπαγίδα και αυτή ήταν η δεύτερη του εγκατάλειψε σε τρεις αγώνες. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στην πίστα, ενώ ακολούθησε μία ακόμη στον 8ο γύρο όταν είχε έξοδο ο Albon.

Ο αγώνας επανεκκίνησε κανονικά για μία διάρκεια 48 γύρων. Μπροστά ήταν ο Hamilton αλλά όχι για πολύ αφού η ανωτερότητα του μονοθεσίου της Red Bull έδωσε από νωρίς τα ηνία του αγώνα στον Verstappen.

Στη συνέχεια ο Hamilton πλασαρίστηκε πίσω από τον Ολλανδό, με τον Alonso να καιροφυλακτεί. Λίγο πριν τα μισά του αγώνα ο Russell εγκατέλειψε θεαματικά με τον V6 να αρπάζει φωτιά.

Ο Sainz ήταν η ελπίδα της Ferrari για να περισώσει ότι μπορούσε στην Μελβούρνη και οδηγώντας προσεκτικά και γρήγορα κατάφερε να προσπεράσει τους Stroll και Gasly και να φτάσει τον Alonso. Μέχρι το τέλος του αγώνα μεγάλο ρόλο είχε η διαχείριση των ελαστικών ώστε να μην γίνει άλλο pitstop.

Σασπένς, λοιπόν, υπήρχε στους τελευταίους γύρους με τα λάστιχα να φθείρονται συνεχώς για όλους. Εγκατάλειψη για τον Magnussen, ο οποίος άφησε ένα λάστιχο στην πίστα για να φέρει για μία ακόμη φορά το SC στην πίστα. Για να πέσει κόκκινη σημαία και να διακοπεί ο αγώνας και να δοθεί ένα γκράντ φινάλε!

Προφανώς, οι διοργανωτές κάνουν τα πάντα για να δώσουν θέαμα. Και αυτό επειδή ο αγώνας θα μπορούσε να τελειώσει με το αυτοκίνητο ασφαλείας μπροστά. Έτσι, τα μονοθέσια μπήκαν στα pits για να προετοιμαστούν με μαλακή γόμα και δίχως DRS, για μία κόντρα δύο γύρων με τρεις παγκόσμιους πρωταθλητές μπροστά: Τους Verstappen, Hamilton και Alonso…

Μετά από συνολικά τρεις εκκινήσεις, ήρθε το φιάσκο με πολλές συγκρούσεις, τις δύο Alpine στον τοίχο και πολλά μονοθέσια εκτός. Τελικά, οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να συνεχιστεί ο αγώνας με τρίτη εκκίνηση και δίχως τα μονοθέσια που τέθηκαν εκτός μάχης. Μεγάλh χαμένh η Alpine.

Τελικά, ο Verstappen σημείωσε τη δεύτερη του νίκη και τις τρεις για την Red Bull σε ισάριθμους αγώνες της σεζόν. Στο βάθρο ανέβηκαν οι Hamilton και Alonso. Την 10άδα συμπλήρωσαν οι Stroll, Perez, Sainz (είχε ποινή 5 δλ. λόγω ατυχήματος στο τελευταίο γύρο), Norris, Hulkenberg, Piastri και Zhou. Ταχύτερος γύρος για τον Perez.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured