Σύνδεση

F1

F1: ΥΠΟ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ CATERHAM KAI MARUSSIA ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ

Δύο από τις λεγόμενες μικρές ομάδες της F1…

Δύο από τις λεγόμενες μικρές ομάδες της F1, η Caterham και η Marussia ήταν γνωστό πως αντιμετώπιζαν οικονομικά προβληματα, ενώ τώρα αυτό πλέον είναι και επίσημο, καθώς μπαίνουν σε καθεστώς οικονομικής επιτήρησης –ένα βήμα πριν την πτώχευση δηλαδή- ενώ ταυτόχρονα αναζητείται υποψήφιος αγοραστής τους. Αυτό στην πράξη σημαίνει πως και οι δύο δεν θα δώσουν το παρόν στο Γκραν Πρι των ΗΠΑ και η Caterham σίγουρα και σε αυτό του Abu Dhabi.

CATERHAM-MARUSSIA-ADMINISTRATION-2

Η εξέλιξη αυτή φυσικά και δεν είναι καλή, για το μέλλον όλου του «τσίρκου» της Φόρμουλα 1 και του ενδιαφέροντος που παρουσιάζει. Εμείς απλά θα αναφέρουμε κάποιους λόγους για τους οποίους πρέπει να υπάρχουν οι μικρές ομάδες στην F1. Έχουμε και λέμε λοιπόν:

  • Όπως σε κάθε πρωτάθλημα, από το ποδόσφαιρο και το μπάσκετ μέχρι το κέρλινγκ, οι μικρές ομάδες τονώνουν το ενδιαφέρον, καθώς πάντα ο αγώνας του Δαυίδ εναντίον του Γολιάθ είναι ελκυστικός. Και μιας και στην F1 οι μικρές ομάδες έχουν ακόμα λιγότερες πιθανότητες διάκρισης κάθε τυχόν επιτυχία τους έχει ακόμα μεγαλύτερη αξία.
  • Περισσότερα αυτοκίνητα στην πίστα σημαίνει μεγαλύτερο ανταγωνισμό και δυσκολία, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που τα μονοθέσια των μικρών ομάδων μετέχουν σε εντυπωσιακές φάσεις και καταστάσεις. Παράλληλα ο αγώνας για τις πίσω θέσεις της κατάταξης είναι εξίσου σκληρός και απαιτητικός με αυτόν για τις πρώτες. Και δυστυχώς τον βλέπουν μόνο όσοι παρακολουθούν στην πίστα.
  • Τα τυχόν λιγότερα μονοθέσια θα επηρεάσουν και τα προκριματικά. Τόσο σε ότι αφορά τη διάρκειά τους όσο και το σασπένς.
  • Με μόνο 18 μονοθέσια στην πίστα η ιδέα του 3ου αυτοκινήτου θα κερδίσει ξανά πόντους, παρόλο που δεν είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Κι αυτό γιατί σε μια όχι και τόσο απίθανη περίπτωση οι 3 κορυφαίες ομάδες θα μονοπωλούσαν ουσιαστικά την 1η δεκάδα και οι υπόλοιποι δεν θα είχαν κανένα ενδιαφέρον.
  • Θα περιοριστούν κατά πολύ οι πιθανότητες εισόδου νέων οδηγών στην F1 καθώς οι μικρές ομάδες λειτουργούν και σαν ένα είδος φυτωρίου. Ακόμα και ο μεγάλος Ayrton Senna από την ομάδα της Toleman ξεκίνησε, ενώ π.χ. ο Alonso από τη Minardi…

CATERHAM-MARUSSIA-ADMINISTRATION-4

  • Οι μικρές ομάδες αποτελούν πηγή εσόδων για τις μεγαλύτερες. Η Caterham π.χ. παίρνει το κιβώτιό της από τη Red Bull, ενώ η Marussia σε ότι αφορά τα μηχανικά μέρη είναι πελάτης της Ferrari. Παράλληλα προσθέτουν και επιπλέον χιλιόμετρα στη διαδικασία της εξέλιξης.
  • Μιας και στην F1 δεν υπάρχουν μόνο οι οδηγοί αλλά μια ολόκληρη οργάνωση πίσω από κάθε ομάδα, όσο μικρή κι αν είναι, αν εκλείψουν οι Δαυίδ αρκετοί άνθρωποι θα χάσουν τη δουλειά τους. Σε ένα χώρο εξειδικευμένο όσο δεν παίρνει άλλο…

Γιάννης Σκουφής

CATERHAM-MARUSSIA-ADMINISTRATION-3

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup