Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗ ΣΤΙΣ ΑΠΟΤΟΜΕΣ ΜΑΝΟΥΒΡΕΣ ΑΠΟΦΥΓΗΣ

Μετά την υποβοήθηση πέδησης και τα συστήματα διατήρησης λωρίδας το επόμενο ηλεκτρονικό σύστημα ασφάλειας που εξελίσσεται είναι το λεγόμενο ESAEmergency Steering Assist ή υποβοήθηση τιμονιού έκτακτης ανάγκης. Το ESA θα επεμβαίνει όταν ο οδηγός θα πρέπει να κάνει κινήσεις απότομης αποφυγής εμποδίου, π.χ. ενός οχήματος που είναι σταθμευμένο έπειτα από στροφή χωρίς ορατότητα ή άλλου που μπαίνει απροειδοποίητα στο δρόμο.

Στις περιπτώσεις αυτές το σύστημα θα υπολογίζει τον πιο σίγουρο και ασφαλή τρόπο αποφυγής του εμποδίου, υποδεικνύοντας κατά κάποιον τρόπο στον οδηγό –ο οποίος διατηρεί τον πλήρη έλεγχο- την ιδανική γωνία για το τιμόνι και σταθεροποιώντας ταυτόχρονα το αυτοκίνητο.

Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιούνται δεδομένα από αισθητήρες ραντάρ και κάμερες, ενώ υπάρχει και σύνδεση με την ηλεκτρική υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η εξέλιξη του ESA θα έχει ολοκληρωθεί σε περίπου 4 χρόνια, οπότε και τότε θα είναι ώριμο να τοποθετηθεί σε μοντέλα παραγωγής.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota