Σύνδεση

Featured

Επίσημο: αυτό είναι το ανανεωμένο Jeep Compass

Έχοντας παρουσιαστεί πριν 13 ολόκληρα χρόνια, το Compass ήταν η πρώτη προσπάθεια της εταιρίας στην σύγχρονη εποχή των crossover, σημειώνοντας αρκετά μεγάλη επιτυχία. Και για να παραμείνει επίκαιρο και ελκυστικό, η εταιρία προχώρησε σε μία αισθητική κατά κύριο λόγο ανανέωση, την πρεμιέρα της οποίας έκανε στο Auto Show της πόλης Guangzhou στην Κίνα.

Από τις πρώτες φωτογραφίες που έχουμε στην διάθεσή μας φαίνεται ότι οι αλλαγές στο αμάξωμα δεν είναι τόσο εκτενείς και εντοπίζονται κατά κύριο λόγο στην ανανεωμένη μάσκα. Τα φώτα είναι λίγο πιο στενά σε σχήμα ενώ έχει προστεθεί μία εισαγωγή αέρα κάτω από την κλασική γρίλια της Jeep, στην οποία έχουν ενσωματωθεί και τα φώτα ομίχλης. Ελαφρά διαφορετικό είναι και το πίσω μέρος με νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED όπως και τα εμπρός.

Οι μεγαλύτερες αλλαγές πάντως εντοπίζονται στο σαλόνι, το οποίο είναι εντελώς νέο. Το ολοκαίνουργιο ταμπλό έχει καινούργιο σχεδιασμό με το ενδιαφέρον να εντοπίζεται στην κεντρική οθόνη των 10,1 ιντσών η οποία φαίνεται να “αιωρείται” πάνω από την κεντρική κονσόλα. Ψηφιακός είναι και ο πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών ενώ υπάρχει ένα καινούργιο τιμόνι και διαφορετική σχεδίαση στην κεντρική κονσόλα αλλά και στους αεραγωγούς.

Χωρίς να έχει ξεκαθαρίσει το πλήρες μηχανολογικό υπόβαθρο, φαίνεται ότι θα έχει τον 1.3 λίτρων turbo με το αυτόματο κιβώτιο των εννέα σχέσεων. Αυτό αφορά κατά κύριο λόγο την Κίνα και μένει να δούμε τι θα ακολουθήσει στην ευρωπαϊκή έκδοση που παράγεται στην Ιταλία και ποιά θα είναι η γκάμα των κινητήρων και οι εκδόσεις που θα βγουν στην αγορά στις αρχές της επόμενης χρονιάς.

1 Σχόλιο

1 Σχόλιο

  1. Giannis C

    22/11/2020 στις 20:44

    Εκεί όπου το αστέρι απέτυχε.
    FIAT.
    JEEP.
    👍👍🥇🔝🏆🇮🇹🇺🇸🏎❤️✔️

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Audi TT RS4, το θηρίο που δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή

Audi

Dacia: Επίσημος χορηγός του ΣΕΓΑΣ και του 42ου Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας

Dacia

Αυτή η Ferrari 512 BBi είναι ένα θηρίο των ‘80s

Featured

Η καινούργια σειρά 1 της BMW δεν θα είναι μόνο ηλεκτρική

BMW