Σύνδεση

Volkswagen

Ένταση μεταξύ διοίκησης VW και συνδικάτων για ενδεχόμενες απολύσεις

 
Όταν πριν λίγες ημέρες το αφεντικό της VW Herbert Diess εξέφραζε τον φόβο του ότι ίσως χρειαστούν και 30.000 απολύσεις για να γίνει ανταγωνιστική η εταιρία στη νέα ηλεκτρική εποχή και απέναντι στην Τesla μάλλον δεν περίμενε ότι θα βρισκόταν στο επίκεντρο μίας τόσο γενικευμένης αντίδρασης από την πλευρά των συνδικάτων. 
 
Ο Diess εστίασε στο κεντρικό εργοστάσιο της εταιρίας στο Wolfsburg το οποίο όπως είπε θα πρέπει να επιταχύνει τις διαδικασίες για την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων αν θέλει να παραμείνει ο μεγαλύτερος κατασκευαστής στον κόσμο. 
 
Νωρίτερα μέσα στην βδομάδα κυκλοφόρησε η φήμη ότι υπήρξε μία συνάντηση μεταξύ στελεχών του ΔΣ με θέμα την απομάκρυνση του Diess από την θέση του CEO. Mεταξύ αυτών βρισκόταν και η εκπρόσωπος του συνδικάτου των εργαζομένων, η Daniela Cavallo.
 
Απαντώντας στις δηλώσεις του Diess για ενδεχόμενο απολύσεων 30.000 εργατών, η Cavallo τον κάλεσε να εστιάσει στο να λύσει το πρόβλημα με τους ημιαγωγούς από το να ασχολείται με τον λογαριασμό του και τις αναρτήσεις στα social media.
 
H Cavallo επισήμανε ότι το εργοστάσιο στο Wolfsburg κατασκεύασε 500.000 αυτοκίνητα μέσα στο 2020 και μάλλον δεν θα ξεπεράσει τις 400.000 μονάδες μέσα στο 2021, νούμερο που είναι πολύ κατώτερο από τις 820.000 μονάδες που είχε προγραμματιστεί για το 2020. Σε κάθε περίπτωση όλα αυτά είναι προβλήματα που προέρχονται από τις επιλογές της διοίκησης και όχι από την απόδοση των εργατών  επισημαίνει.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δείτε τι κάνουν οι Άραβες για να ξεκολλούν τα αυτοκίνητα στην άμμο (Video)

Featured

Πόσο μπορεί να καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Από πόσα θα ξεκινά η Alfa Romeo Tonale;

Alfa Romeo

H Bugatti ανακαλεί μία Chiron για… μία βίδα!

Bugatti

Hyundai i20 N







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup