Σύνδεση

Mercedes-Benz

ΕΜΒΟΛΑ ΑΠΟ ΑΤΣΑΛΙ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ MERCEDES DIESEL

Ακούγεται οπισθοδρομικό τη στιγμή που η χρήση του αλουμινίου στην αυτοκινητοβιομηχανία αυξάνεται κατακόρυφα αλλά είναι η πραγματικότητα: η Mercedes θα χρησιμοποιήσει πολύ σύντομα έμβολα από ατσάλι στους κινητήρες πετρελαίου των μεγάλων της μοντέλων.

Το ατσάλι είναι υλικό που μέχρι τώρα χρησιμοποιείται στα έμβολα των κινητήρων diesel των φορτηγών και των επαγγελματικών οχημάτων, εκεί δηλαδή όπου μετρά η αντοχή και η αξιοπιστία, όμως οι μηχανικοί της Mercedes είναι βέβαιοι πως η χρήση του και στα επιβατικά θα επιφέρει πλεονεκτήματα.

Το βασικό είναι ότι το ατσάλι απάγει θερμότητα λιγότερο καλά σε σχέση με το αλουμίνιο κι αυτό σημαίνει πως στην πράξη μπορεί να αυξηθεί η θερμοκρασία στο θάλαμο και να βελτιωθεί η καύση. Παράλληλα έχει και μικρότερες διαστολές, γεγονός που επιτρέπει ακόμα μικρότερες ανοχές στην κατασκευή, ειδικά από τη στιγμή που το μπλοκ παραμένει από αλουμίνιο και η πιο έντονη διαστολή του βοηθά στη μείωση των τριβών.

Το μόνο μειονέκτημα είναι το αυξημένο βάρος, αν και οι μηχανικοί της Mercedes λένε πως η διαφορά χάρη σε μια κατά 13 χιλιοστά πιο επίπεδη κατασκευή θα είναι πολύ μικρή.

Τα νέα έμβολα θα χρησιμοποιηθούν καταρχήν στον εξακύλινδρο της E350 Bluetec, που θα αποδίδει πλέον 258 ίππους, από 252, ενώ η μέση κατανάλωσή του θα μειωθεί από τα 5,3 λίτρα στα 5,0 λίτρα. Στην πορεία θα ακολουθήσουν και τετρακύλινδροι με ατσάλινα έμβολα.

Γιάννης Σκουφής

KOLBEN-2

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η Citroën ανανέωσε τα C4 και C4 X

Citroen

Το εμβληματικό Ford RS200 ξαναζεί μέσω του RS2.00

Featured

Οδηγούμε το νέο ηλεκτρικό Renault 5 E-Tech

F1

Η Audi παρουσίασε στο Παρίσι τo νέo Q6 Sportback E-Tron  

Audi