Σύνδεση

Peugeot

PEUGEOT 108 1.0 VVTI TOP: SUMMER IN THE CITY!

Μπορεί να έχουν περάσει σχεδόν τρία ολόκληρα χρόνια από την παρουσίαση του Peugeot 108 στην αγορά (μαζί με τα αντίστοιχα μοντέλα, τα Τoyota Aygo και Citroen C1), παρ’ όλα αυτά όμως το μικρό γαλλικό όχημα πόλης παραμένει πάντα επίκαιρο και ιδιαίτερα αποτελεσματικό στις αστικές μετακινήσεις.

Πολύ δε περισσότερο στην έκδοση με την υφασμάτινη οροφή, η οποία έχει ένα άνοιγμα που καλύπτει σχεδόν όλο το σαλόνι του αυτοκινήτου, και που μαζί με όλα τα άλλα δημιουργεί ένα ιδιαίτερα ελκυστικό “πακέτο” για όσους ψάχνουν ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο για την πόλη και τις καθημερινές τους μετακινήσεις μέσα σ’ αυτήν.

108-4

Το μοντέλο της δοκιμής μας εφοδιάζεται με τον τρικύλινδρο κινητήρα του ενός λίτρου και με το χειροκίνητο κιβώτιο των 5 σχέσεων. Ο βελτιωμένος σε σχέση με το παρελθόν κινητήρας είναι αρκετά άμεσος σε απόκριση, με ικανοποιητικό τράβηγμα από χαμηλά (με δεδομένο τον κυβισμό βέβαια…) και χάρη στο σχετικά μικρό βάρος εξασφαλίζει ικανοποιητικές επιδόσεις. Όσο για την οικονομία του σε καύσιμο, δύσκολα θα ξεπεράσει τα 6,5 λίτρα ενώ σε πιο χαλαρούς ρυθμούς και χωρίς περιττή πίεση μπορεί να κινείται γύρω στα 5 με 5,5 λίτρα/100 χλμ. μέσα στην πόλη.

108-5

Πέρα από τον βελτιωμένο σε χαρακτήρα και απόδοση κινητήρα σημαντική είναι και η αναβάθμιση σε ότι αφορά την γενικότερη ποιότητα κύλισης του αυτοκινήτου, τόσο μέσα στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο. Στην τελευταία περίπτωση, το μικρό 108 μπορεί να καλύψει με σχετική ευκολία και ταξίδια εκτός της πόλης, με την ανάρτηση να παραμένει άνετη και σίγουρη στις υψηλές ταχύτητες και την καλή ηχομόνωση της καμπίνας να μην αφήνει περιττούς θορύβους να περνούν στο εσωτερικό του σαλονιού.

108-10

Ως προς το σαλόνι, αυτό που αξίζει να σημειώσουμε είναι ότι η ποιότητα των υλικών και της συναρμολόγησης είναι κορυφαία, έστω και αν τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι σκληρά. Οι χώροι είναι εντυπωσιακοί για τα δεδομένα του αμαξώματος, με τέσσερις επιβάτες να βολεύονται σχετικά άνετα στο εσωτερικό του, αν και όπως είναι αναμενόμενο για αυτοκίνητο των 3,5 μέτρων, οι πίσω θα πρέπει να κάνουν κάποιες παραχωρήσεις, ιδίως στα μεγάλα ταξίδια.

108-8

Αξίζει επίσης να σημειώσουμε ότι σε σχέση με το παρελθόν το 108 είναι αισθητά βελτιωμένο σε ότι αφορά την εργονομία, με αρκετούς χώρους για μικροαντικείμενα, θύρες AUX και USB, έναν πολύ λειτουργικό πίνακα οργάνων με υπολογιστή ταξιδίου και πολλές χρήσιμες ενδείξεις, κ.λπ.

Το κυρίαρχο στοιχείο πάντως στο νέο 108 είναι η μεγάλη οθόνη αφής των 7 ιντσών στην κεντρική κονσόλα, απ’ όπου ελέγχονται όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου, ενώ παρέχεται και η δυνατότητα διασύνδεσης με τα κινητά τηλέφωνα των επιβατών. Στις πιο πλούσιες εκδόσεις διατίθεται και κάμερα οπισθοπορείας για διευκόλυνση στο παρκάρισμα, ενώ υπάρχει και σύστημα keylles για την είσοδο στο αυτοκίνητο.

108-27

Ο χώρος για τις αποσκευές φθάνει στα 227 λίτρα, αριθμός ικανοποιητικός για τα δεδομένα της κατηγορίας, όντας την ίδια στιγμή αρκετά εύκολος στην φόρτωση και με κανονικό σχήμα. Εκτός αυτού υπάρχει και η δυνατότητα για αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων σε ποσοστό 50:50 με την συνολική χωρητικότητα να φθάνει στα 868 λίτρα.

Οι εκδόσεις εξοπλισμού είναι τρεις: οι Access, Active και Allure. Η βασική Access συνδυάζεται αποκλειστικά με το 1.0 VTi και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων έξι αερόσακους, ESP, Hill Assist, κλιματισμό, τιμόνι ρυθμιζόμενο σε ύψος, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, υπολογιστή ταξιδιού, ράδιο MP3 με 2 ηχεία, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, φώτα ημέρας τύπου LED, τροχούς 14” κ.α.. Το αυτοκίνητο επίσης προσφέρεται και με το αυτόματο κιβώτιο ETG με επιπλέον κόστος περί τα 650 ευρώ, το οποίο διευκολύνει ακόμα περισσότερο την κίνηση μέσα στην πόλη.

SAMSUNG CSC

Με οκτώ χρώματα για το αμάξωμα , επτά παραλλαγές και πληθώρα επιλογών εσωτερικών επενδύσεων, το Peugeot 108 προσφέρει επίσης αρκετές επιλογές εξατομίκευσης. Επίσης η έκδοση TOP δίνει την δυνατότητα επιλογής του χρώματος της οροφής σε Black, Grey και το Purple Berry.

Συνοψίζοντας το Peugeot 108 παραμένει μία ιδιαίτερα ελκυστική πρόταση για ένα αυτοκίνητο πόλης, ιδιαίτερα ευέλικοτο και σβέλτο στο αστικό τοπίο αλλά και με αξιόλογες δυνατότητες να κινηθεί και εκτός αυτής. Ο μικρός κινητήρας με τους 68 ίππους αποτελεί μία πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση, καθώς είναι ταυτόχρονα ζωντανός και οικονομικός, όντας παράλληλα και αρκετά πολιτισμένος σε χαρακτήρα για μοτέρ με τρεις κυλίνδρους.

108-2

Με τιμή που ξεκινά από τα 10.720 ευρώ αλλά πολύ πλούσιο εξοπλισμό όπως προαναφέραμε, το 108 είναι μία ξεχωριστή περίπτωση αυτοκινήτου πόλης, με φινέτσα και στιλ αλλά και ικανοποιητική απόδοση σε όλους τους τομείς. Σε συνδυασμό δε με την μεγάλη υφασμάτινη οροφή η οποία ανοίγει μέχρι πίσω, έχουμε να κάνουμε με ένα από τα πιο ενδιαφέροντα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας που σίγουρα αξίζουν μια θέση ψηλά στην λίστα όσων ενδιαφέρονται για ένα ξεχωριστό και σε κάθε περίπτωση όμορφο και νεανικό αυτοκίνητο.

Παναγιώτης Τριτάρης

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

Γιατί αυτό το παλιό ρώσικο φορτηγό είναι ότι πιο απίστευτο κυκλοφορεί; (Video)

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup