Σύνδεση

KTM

ΣΠΙΝΑΡΙΣΜΑ ΚΑΙ BURNOUT ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΤΡΟΧΩΝ ΣΕ ΜΟΤΟ

Η βαριά τροποποιημένη KTM 990 ADV που βλέπετε στις φωτογραφίες μας διαθέτει μια επιπλέον αλυσίδα, με την οποία μεταδίδεται κίνηση και στον εμπρός τροχό. Πρόκειται δηλαδή για δικίνητη μοτοσυκέτα που, σύμφωνα με τον εμπνευστή της  Gregor Halenda -δημιουργός του συστήματος Christini AWD με τους Cosentino Engineering και το Adventure να συμμετέχουν στο πρότζεκτ- έχει σαφώς καλύτερες δυνατότητες στο χώμα. Και στο burnout, μιας και μαζί της καις και τα δύο λάστιχα ταυτόχρονα…

Γιάννης Σκουφής 

ΜΟΤΟ-2WHEEL-BURNAUT-2

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo