Σύνδεση

KTM

ΣΠΙΝΑΡΙΣΜΑ ΚΑΙ BURNOUT ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΤΡΟΧΩΝ ΣΕ ΜΟΤΟ

Η βαριά τροποποιημένη KTM 990 ADV που βλέπετε στις φωτογραφίες μας διαθέτει μια επιπλέον αλυσίδα, με την οποία μεταδίδεται κίνηση και στον εμπρός τροχό. Πρόκειται δηλαδή για δικίνητη μοτοσυκέτα που, σύμφωνα με τον εμπνευστή της  Gregor Halenda -δημιουργός του συστήματος Christini AWD με τους Cosentino Engineering και το Adventure να συμμετέχουν στο πρότζεκτ- έχει σαφώς καλύτερες δυνατότητες στο χώμα. Και στο burnout, μιας και μαζί της καις και τα δύο λάστιχα ταυτόχρονα…

Γιάννης Σκουφής 

ΜΟΤΟ-2WHEEL-BURNAUT-2

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Mokka είναι το πιο ενδιαφέρον Opel εδώ και χρόνια

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο, πιο σπορ Hyundai Kona N Line;

Hyundai

Κάπως έτσι θα είναι το νέο Kia Sportage; (Video)

Featured

Δείτε το αστείο video της Mercedes-Benz για το αυτόνομο παρκάρισμα

Featured




Video: Honda e




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup