Το KTM X–Bow, το ιδιαίτερο τετράτροχο της Αυστριακής εταιρείας κατασκευής μοτοσυκλετών (μάλλον) το γνωρίζετε, καθώς υπάρχει από το 2008 και κατασκευάζεται σε ρυθμό 500 με 1.000 αυτοκινήτων ετησίως στο νέο εργοστάσιο της μάρκας στο Graz. Με τον 2.0 TFSI της Audi, ο οποίος συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, αποδίδει στην απλή του εκδοχή 240 άλογα. Στο X–Bow R, που παρουσιάστηκε το 2011 η απόδοση έχει ανέβει στα 304 άλογα και το 0-100 έχει κατέβει στο 3,9 δεύτερα, ενώ τώρα έρχεται η γερμανική Wimmer να ανεβάσει την ισχύ του στους 380 ίππους τουλάχιστον, κατεβάζοντας το 0-100 στα 3,3 δεύτερα και το 0-200 στα μόλις 11,2.
Οι επιδόσεις αυτές είναι απόρροια και του χαμηλού βάρους του X–Bow, που δεν ξεπερνά τα 790 κιλά, χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος. Από κει και πέρα οι ζάντες είναι σφυρήλατες της Tan-Ei-Sya, τα σλικ λάστιχα της Toyo, ενώ το νέο σύστημα εξαγωγής έχει εξατμίσεις δυο σταδίων για πιο επιθετικό ήχο. Το καλύτερο πάντως το αφήσαμε για το τέλος: η Wimmer ζητά 99.999 € για ένα ετοιμοπαράδοτο, βελτιωμένο KTM X–Bow R, αλλά θα πρέπει να βιαστείτε διότι υπάρχει περιορισμένος αριθμός.
Γιάννης Σκουφής
