Σύνδεση

Dacia

DACIA: TO SANDERO ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΤΟ ΠΙΟ ΜΙΚΡΟ

H Dacia σημειώνει μεν επιτυχία, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα μεγαλώσει και τη γκάμα της με νέα μοντέλα. Όπως δήλωσε ο επικεφαλής της Renault Carlos Tavares η ρουμάνικη θυγατρική της γαλλικής εταιρείας, παρά τις φήμες που έχουν κατά καιρούς κυκλοφορήσει και παρά το όλο και πιο μεγάλο ειδικό βάρος που παρουσιάζει η συγκεκριμένη κατηγορία δεν θα παρουσιάσει κάποιο μίνι. Έτσι το πιο μικρό μοντέλο της θα παραμείνει το ανανεωμένο Sandero, που στην πιο πρόσφατη εκδοχή του βασίζεται σε ένα επιμηκυμένο πλαίσιο του Clio.

Η απόφαση αυτή μπορεί να ακούγεται ασύμβατη με την τρέχουσα ύφεση που πλήττει τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες και ειδικά από τη στιγμή που ένα μίνι με τα σήματα της Dacia θα κόστιζε περίπου 6.000 ευρώ, αλλά ο Tavares έχει καλά επιχειρήματα να υποστηρίξει τη συγκεκριμένη κίνηση.

Έτσι λέει ότι τα περισσότερα μοντέλα σημαίνουν αναγκαστικά αύξηση των εξόδων για μάρκετινγκ και προώθηση, προσθέτοντας στο συλλογισμό του και το επιχείρημα πως σε γενικές γραμμές η Dacia παραμένει μια άγνωστη μάρκα και προς αυτήν την κατεύθυνσης θα πρέπει να στρέψουν την προσοχή τους και να επενδύσουν. Ίδωμεν, γιατί η ιστορία –και μάλιστα η πρόσφατη- έχει δείξει πως όλες ανεξαιρέτως οι αποφάσεις αλλάζουν…

Γιάννης Σκουφής

{gallery}photos/37/NEWS/DACIA-NO-MINI{/gallery}


Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Γιατί η Mercedes κάνει στροφή 180 μοιρών;

Mercedes-Benz

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio παίρνουν παράταση ζωής  

Alfa Romeo

Το Honda Prelude επιστρέφει μετά από ¼ του αιώνα στην Ευρώπη

Featured

Audi TT RS4, το θηρίο που δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή

Audi