Σύνδεση

Dacia

DACIA: TO SANDERO ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΤΟ ΠΙΟ ΜΙΚΡΟ

H Dacia σημειώνει μεν επιτυχία, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα μεγαλώσει και τη γκάμα της με νέα μοντέλα. Όπως δήλωσε ο επικεφαλής της Renault Carlos Tavares η ρουμάνικη θυγατρική της γαλλικής εταιρείας, παρά τις φήμες που έχουν κατά καιρούς κυκλοφορήσει και παρά το όλο και πιο μεγάλο ειδικό βάρος που παρουσιάζει η συγκεκριμένη κατηγορία δεν θα παρουσιάσει κάποιο μίνι. Έτσι το πιο μικρό μοντέλο της θα παραμείνει το ανανεωμένο Sandero, που στην πιο πρόσφατη εκδοχή του βασίζεται σε ένα επιμηκυμένο πλαίσιο του Clio.

Η απόφαση αυτή μπορεί να ακούγεται ασύμβατη με την τρέχουσα ύφεση που πλήττει τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες και ειδικά από τη στιγμή που ένα μίνι με τα σήματα της Dacia θα κόστιζε περίπου 6.000 ευρώ, αλλά ο Tavares έχει καλά επιχειρήματα να υποστηρίξει τη συγκεκριμένη κίνηση.

Έτσι λέει ότι τα περισσότερα μοντέλα σημαίνουν αναγκαστικά αύξηση των εξόδων για μάρκετινγκ και προώθηση, προσθέτοντας στο συλλογισμό του και το επιχείρημα πως σε γενικές γραμμές η Dacia παραμένει μια άγνωστη μάρκα και προς αυτήν την κατεύθυνσης θα πρέπει να στρέψουν την προσοχή τους και να επενδύσουν. Ίδωμεν, γιατί η ιστορία –και μάλιστα η πρόσφατη- έχει δείξει πως όλες ανεξαιρέτως οι αποφάσεις αλλάζουν…

Γιάννης Σκουφής

{gallery}photos/37/NEWS/DACIA-NO-MINI{/gallery}


Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota