Σύνδεση

Chevrolet

CHEVROLET ORLANDO 1.8

chevrolet-orlando-1

chevrolet-orlando-1

Aν ισχύει το ρητό «είναι δύσκολο να κάνεις προβλέψεις, ιδίως όταν πρόκειται για το μέλλον», τότε η περίπτωση της Chevrolet στην ελληνική αγορά του 2011 θα μπορούσε ν’ αποτελέσει ένα case study για «τη σημασία του κοκάλου της νυχτερίδας στην πώληση αυτοκινήτων» Την ώρα δηλαδή που καταρρέει σύμπασα η εγχώρια αγορά και τα μεγάλα ονόματα στη μαρκίζα βλέπουν τα κουτάκια των Excel τους να πέφτουν σαν τουβλάκια του Tetris, η αμερικανο-κορεάτικη συμμαχία βρίσκεται στην απολύτως καλύτερη στιγμή της ιστορία της. Έχοντας στη διάθεσή της μία εκ βάθρων ανανεωμένη γκάμα μοντέλων, με πιο έντονο από ποτέ το ευρωπαϊκό προφίλ της και –κυρίως- κομμένη και ραμμένη στα μέτρα των νέων οικονομικών δεδομένων, η Chevrolet έχει όλα τα φόντα ν’ αποτελέσει την έκπληξη της κρίσης.

Μέσα σ’ αυτό το σχεδόν ιδανικό momentum, εντάσσεται χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια και η απόπειρα της για ένα μεσαίο (προς μεγάλο) πολυμορφικό, του γένους των 7 θέσεων και των πολλών οικογενειακών βαρών.

Το Orlando είναι μία ακόμα ευτυχής σχεδιαστική στιγμή της Chevrolet, αφού καταφέρνει να διαφοροποιείται σημαντικά από τα αντίστοιχα ενός όγκου ανταγωνιστικά μοντέλα. Πιο τετραγωνισμένο και brutal, με σαφείς αναφορές σε crossover καταστάσεις (βοηθά σε αυτό και η μεγάλη απόσταση από το έδαφος), καταφέρνει να κάνει παντού αισθητή την παρουσία του (αλλά και να κρύβει το μεγάλο μήκος των 4,65 μέτρων).

Εξίσου σημαντική σε επίπεδο εντυπώσεων είναι και η εικόνα του εσωτερικού. Το ταμπλό ακολουθεί το ευρωπαϊκώς ορθό –με πολλές πινελιές από Opel– όντας μοντέρνο αισθητικά, χωρίς κραυγαλέες επιλογές τόσο στην σχεδίαση όσο και στα υλικά. Τα οποία είναι με προσοχή επιλεγμένα και αν και σκληρά στην υφή, είναι άψογα συναρμολογημένα, δίνοντας έντονη την εντύπωση ενός καλοφτιαγμένου ευρωπαϊκού μοντέλου.

Οι χώροι είναι το τρίτο σημείο που το Orlando δικαιώνει στο μέγιστο βαθμό την παρουσία του. Σε 5θέσια διάταξη, υπάρχει υπερ-επάρκεια διαθέσιμων χώρων τόσο για τους επιβάτες (ιδίως τους πίσω) όσο και για αποσκευές με 454 πλήρως αξιοποιήσιμα λίτρα. Στην 7θέσια διάταξη ακόμα και οι δύο πίσω επιβάτες έχουν κανονικές θέσεις και μπόλικο «αέρα» στα γόνατα και πάνω από τα κεφάλια, αν και στην περίπτωση αυτή, ο υποτυπώδης χώρος που παραμένει για τις αποσκευές είναι αρκετός μόνο για δυο-τρεις Κυριακάτικες εφημερίδες μαζί με τα ένθετα.

Τα καλά νέα συνεχίζονται και στο δρόμο. Εκεί που το μεγάλο και ψηλό όχημα καταφέρνει να διαψεύσει σε μεγάλο βαθμό προδιαγραφές και προκαταλήψεις. Με έμφαση στην άνεση των επιβατών, το Orlando πατάει καλά στην άσφαλτο, και είναι αρκετά προοδευτικό στις αντιδράσεις του. Οι κλίσεις αναμενόμενα είναι αυξημένες και το τιμόνι θα μπορούσε να έχει καλύτερη αίσθηση, όμως όλα αυτά είναι λεπτομέρειες για το 99% των αγοραστών του αυτοκινήτου, οι οποίοι θα εκτιμήσουν δεόντως τον τρόπο που η μαλακή ανάρτηση (και τα υψηλού προφίλ ελαστικά) φιλτράρουν τις ανωμαλίες των δρόμων.

Η μόνη «γκρίζα» ζώνη του συνόλου είναι ο κινητήρας. Οι 141 ίπποι δεν είναι αριθμητικά λίγοι, όμως κάτι το μεγάλο βάρος, κάτι το 5άρι κιβώτιο (ίσως αυτό να είναι και το μεγαλύτερο μειονέκτημα), το αποτέλεσμα είναι ότι το Orlando αφήνει σε αυτόν τον τομέα ένα κενό, σε ένα κατά τ’ άλλα πολύ ισορροπημένο σύνολο. Τουλάχιστον είναι οικονομικός (δεν ξεφεύγει από τα 10 λίτρα ακόμα και στην πιο σκληρή χρήση) ενώ είναι και επαρκώς ήσυχος στο ταξίδι.

Συνοψίζοντας, το Chevrolet Orlando είναι μία περίπτωση που αξίζει να κοιτάξει προσεκτικά ο αγοραστής που κινείται σε αυτή τη συνομοταξία αυτοκινήτων. Είναι ξεχωριστό σε εμφάνιση, έχει μάλλον τους μεγαλύτερους χώρους που μπορείς να βρεις σε αυτήν την κατηγορία τιμής, ενώ και στα 18 χιλιάρικα που φθάνει με τις εκπτώσεις (με πλούσιο βασικό εξοπλισμό: ESP, 6 αερόσακοι, κλιματισμός, ηλεκτρικές ευκολίες κ.λπ.) προσφέρει ένα value for money από τα καλύτερα αυτή την στιγμή στην ελληνική αγορά.

Είπαμε, η Chevrolet έχει όλα τα φόντα να εξελιχθεί σε Σταχτοπούτα της χειμαζόμενης ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου, και αυτοκίνητα όπως το Orlando –και το εξαιρετικό νέο Aveo– επιβεβαιώνουν το ρηθέν –δια στόματος Αϊνστάιν αν θυμάμαι καλά- «μην προβλέπετε το μέλλον, έρχεται αρκετά γρήγορα».

CHEVROLET ORLANDO 1.8

Διαστάσεις (ΜxΠxΥ):

4.652×1.836×1.625 χιλ.

Μεταξόνιο:

2.760 χιλ.

Πορτμπαγκάζ:

454 λίτρα

Βάρος:

1.528 κιλά

Κινητήρας:

1.796 κ.εκ., 4 κύλινδροι

Ισχύς:

141 PS/ 6.200 σ.α.λ.

Ροπή:

176 Nm/ 3.800 σ.α.λ.

0-100, Τελική:

11,6”, 185 χλμ./ ώρα

Κατανάλωση δοκιμής:

9,0 λίτρα/ 100 χλμ.

CO2:

172 γραμμάρια/ χλμ.

Τέλη:

344 €

Τιμή:

από 21.480 €

από 18.480 € με προσφορά

Φωτογραφίες: carzine.gr

{gallery}photos/26/test/CHEVROLET-ORLANDO-1.8{/gallery}


Επόμενο:

FORD C-MAX 1.6 ECOBOOST

Μη χάσεις:

NISSAN JUKE 1.6

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Αντέχεις τη συντήρηση μιας Bugatti;

Bugatti

Δείτε το πιο γρήγορο τρακτέρ στο… Nürburgring (Video)

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

To Space Star της Mitsubishi είναι μια τίμια πρόταση (Video δοκιμή)

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup