Σύνδεση

Chevrolet

CHEVROLET CRUZE 1.6

Αν δεχτούμε ότι οι εκθέσεις δείχνουν τις επερχόμενες τάσεις τότε βρισκόμαστε μπροστά στην επιστροφή των μικρών- μεσαίων σεντάν. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο που το αρχικό πρώτοτυπο που παρουσίασε η Audi για το επερχόμενο Α3 είναι τετράθυρο, ούτε ότι η BMW εξετάζει μια αντίστοιχη έκδοση της νέας σειράς 1.

Παράλληλα αν ζητάμε ένα κοινό χαρακτηριστικό αυτής της νέας γενιάς των οικογενειακών είναι η προσπάθεια απομάκρυνσής τους από το συντηρητικό παρελθόν τους.

Αυτή τη λογική πάντως την έχει ήδη εφαρμόσει η Chevrolet στο Cruze, που πραγματικά είναι ένα από τα λίγα τετράθυρα αυτής της κατηγορίας που και δείχνει και είναι σύγχρονο σχεδιαστικά. Τόσο εκτός, με τη χαρακτηριστική πια μάσκα της εταιρείας να κυριαρχεί στη εικόνα, όσο και στο εσωτερικό όπου η συνέχεια της υφασμάτινης επένδυσης των θυρών στο ταμπλό είναι και πρωτότυπη και καλή ιδέα.

Παράλληλα οι σχεδιαστές της μάρκας κατόρθωσαν να δημιουργήσουν ένα ενδιαφέρον σχήμα, που και καλά ενσωματώνει τον τρίτο όγκο και δεν χάνει ύψος –άρα και οι επιβάτες άνεση- στο εσωτερικό. Από κει και πέρα οι χώροι είναι ικανοποιητικοί, τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές (πορτμπαγκάζ 450 λίτρων) και η ποιότητα συνολικά προσεγμένη.

Ο βασικός και κατά συνέπεια πιο δημοφιλής κινητήρας του Cruze είναι ο τετρακύλινδρος των 1.600 κυβικών. Δεν πρόκειται για ένα καινούργιο αλλά για ένα δοκιμασμένο σύνολο, που έχει ανανεωθεί ριζικά, προκειμένου να είναι εναρμονισμένο με τις σύγχρονες απαιτήσεις και αντιλήψεις περί κατανάλωσης και ρύπων. Οι 113 ίπποι που αποδίδει δεν εντυπωσιάζουν μεν ως απόλυτο νούμερο, αλλά από την άλλη δεν έχουν κανένα θέμα όσο οι ρυθμοί κυμαίνονται σε οικογενειακά επίπεδα. Αν υπάρχουν άλλες απαιτήσεις υπάρχει και το μεγαλύτερο των 1,8 λίτρων ή το κιτ της αντιπροσωπείας με το μηχανικό υπερσυμπιεστή (compressor) του Cruze R+, που ανεβάζει την τιμή κατά 3.750 € και την ισχύ στους 150 ίππους.

Στην ουσία αυτό που θα ήθελε κανείς να είχε πραγματικά το Cruze των 1.600 κυβικών είναι ένα 6άρι κιβώτιο με καλύτερη αίσθηση του επιλογέα. Πάντως ακόμα και με το υπάρχον 5άρι, που μοιραία δεν μπορεί να έχει μια τόσο καλή κλιμάκωση όσο ένα 6άρι, το μεγάλο Chevrolet αποδεικνύεται αρκετά οικονομικό.

Έκπληξη; Εξαρτάται πως το βλέπεις. Αν μείνεις μόνο στο ότι ο κινητήρας του είναι ατμοσφαιρικός και όχι turbo και η ροπή του των 153 Nm και δεν ξεχωρίζει και αποδίδεται σχετικά ψηλά στις 4.200 σ.α.λ. τότε ναι. Αν όμως λάβεις υπόψη σου ότι ο τετρακύλινδρος είναι ικανοποιητικά ελαστικός από χαμηλά και σου επιτρέπει να ανεβάζεις γρήγορα σχέσεις στο κιβώτιο τότε μια μέση κατανάλωση κάτω από τα 10 λίτρα ακόμα και μέσα στην πόλη με τις σύντομες διαδρομές σου φαίνεται και λογική και αναμενόμενη.

Σημαντικό είναι ότι αυτή η οικονομία καυσίμου που τόσο ρόλο παίζει στις μέρες μας έρχεται χωρίς πίεση και χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια από πλευράς οδηγού, γεγονός που σημαίνει πως αν προσπαθήσεις περισσότερο θα δεις στο trip computer ακόμα πιο μικρά νούμερα κατανάλωσης και ακόμα πιο μεγάλα στην αυτονομία.

Τo Cruze είναι όμως οικονομικό και στο ταμείο της αντιπροσωπείας, μιας και η τιμή της βασικής του έκδοσης (με στάνταρ τo ESP) ξεκινά, σύμφωνα με την τρέχουσα προσφορά της Chevellas, από τις 13.940 € ή από τις 12.990 € με απόσυρση.

Ακόμα πιο συμφέρουσα είναι πάντως η έκδοση LS της δοκιμής μας, που μεταξύ άλλων διαθέτει επιπλέον κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά και πίσω καθώς και ζάντες αλουμινίου και κοστίζει 15.040 ή 13.960 €.

Chevrolet Cruze 1.6 LS 
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.597×1.788×1.477 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.685 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 450 λίτρα
Βάρος: 1.285 κιλά
Κινητήρας: 1.598 κ.εκ., 4 κύλινδροι,
Ισχύς: 113 PS/ 6.400 σ.α.λ.
Ροπή: 153 Nm/  4.200 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 11,8”, 185 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση δοκιμής: 9,0 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 159 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 239 €
Τιμή: από 15.040 €

από 13.960 € με απόσυρση

 

φωτογραφίες: carzine.gr

{gallery}photos/25/Test/CHEVROLET-CRUZE-1.6{/gallery}


Επόμενο:

NISSAN MICRA 1.2

Μη χάσεις:

CHEVROLET AVEO 4Θ

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota