Σύνδεση

Chevrolet

CHEVROLET AVEO 1.4 ΜΕ ΝΕΑΝΙΚΟ ΣΤΥΛ

Στις μέρες μας είναι πολύ σημαντικό να βρίσκεις λόγους να χαμογελάς και το Chevrolet Aveo μπορεί κάλλιστα να είναι ένας τέτοιος λόγος, μιας και είναι ένα από τα πιο ευχάριστα μοντέλα της κατηγορίας Β. Ευχάριστο αφενός γιατί δεν κοστίζει πολύ -αυτό θα το δούμε στη συνέχεια- και αφετέρου γιατί η εμφάνισή του είναι σύγχρονη και δυναμική. Και χαρακτηριστική, λόγω της φαρδιάς πίσω κολώνας και της διπλής μάσκας που έχει καθιερώσει εδώ και λίγο σχετικά καιρό η Chevrolet.

Τo νεανικό στυλ συνεχίζει και στο εσωτερικό, κυρίως με τον πίνακα οργάνων που θυμίζει (όπως στο Spark) μοτοσικλέτα, ενώ ταυτόχρονα είναι ευανάγνωστος και πρακτικός.

Όπως πρακτικό είναι συνολικά το εσωτερικό του Aveo, με πολλές θήκες και θέσεις για μικρο-αντικείμενα και ικανοποιητικούς χώρους –πάντα με τα δεδομένα της κατηγορίας- στο πίσω κάθισμα. Μπαίνεις και βγαίνεις εύκολα, έχεις αρκετό αέρα για τα γόνατα και το κεφάλι σου, ενώ αν το μοιραστείς με άλλους δύο θα στριμωχτείς μεν αλλά σαφώς λιγότερο σε σχέση με αυτό που περίμενες ή που έχεις αντιμετωπίσει σε άλλα υπερ-μίνι. Οι χώροι θα πρέπει να πιστωθούν και στο μεγάλο μεταξόνιο των 2,525 μέτρων, ενώ το μέγεθος του πορτμπαγκάζ κυμαίνεται από τα 290 μέχρι τα 653 λίτρα.

Η ευχάριστη παρουσία του Aveo συνεχίζεται και στο δρόμο, μιας και το υπερ-μίνι της Chevrolet εμφανίζεται αρκετά άμεσο και ακριβές στις αντιδράσεις του, έχει ένα ικανοποιητικό σε αίσθηση σύστημα διεύθυνσης, ενώ ικανοποιητικά είναι και τα περιθώρια πρόσφυσής του. Τόσο που κάνουν τις 17άρες ζάντες του αυτοκινήτου που είχαμε στη διάθεσή μας να δείχνουν offtopic.

Η ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά συνδυάζεται πάντως και με ένα καλό επίπεδο άνεσης, μιας και η ανάρτηση –με γόνατα μπροστά και με ημιάκαμπτο πίσω- κατορθώνει και να απορροφά μεγάλο μέρος των ανωμαλιών των δρόμων και να μην επιτρέπει στο αμάξωμα να πλέει. Ακριβώς λόγω αυτού του χαρακτηριστικού του το Aveo δεν θα κουράσει ακόμα κι αν τα χιλιόμετρα που θα διανυθούν είναι αρκετά.

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο κορυφαίος κινητήρας βενζίνης του, ο τετρακύλινδρος των 1.400 κυβικών και των 100 ίππων, που ξεχωρίζει με την απόδοσή του στη μεσαία περιοχή στροφών του. Πιο ψηλά δεν έχει ιδιαίτερο νόημα να τον πιέσεις, αφενός γιατί αυξάνεται το επίπεδο θορύβου του και αφετέρου γιατί τις αυξητικές τάσεις τις ακολουθεί και η κατανάλωσή του.

Από την άλλη αν ασχοληθείς λίγο με το 5άρι κιβώτιο ταχυτήτων, ακριβώς για να διατηρείς τον τετρακύλινδρο στην περιοχή όπου αποδίδει καλύτερα, θα αποζημιωθείς τόσο με την καλή του απόκριση στο γκάζι, όσο και την αρκετά πολιτισμένη και κυρίως οικονομική λειτουργία του.

Κι αυτό γιατί κατά μέσο όρο ο 1.4 αρκείται επίσημα σε 5,3 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα και στην πράξη σε 7,9, τιμή που θα είναι σίγουρα καλύτερη χωρίς τις ζάντες των 17 ιντσών και τα φαρδιά ελαστικά που τις συνοδεύουν.

Πάντως όποιος θέλει ακόμα μεγαλύτερη οικονομία και προτιμά αυτό το χαρακτηριστικό τράβηγμα των diesel σχεδόν από το ρελαντί, τότε μπορεί να επιλέξει τον πετρελαιοκινητήρα των 1.300 κυβικών και των 95 ή των 75 ίππων που υπάρχει στη γκάμα του Aveo.

Εδώ η μέση κατανάλωσή σας σε καθημερινή χρήση δύσκολα θα ξεπεράσει τα 5,5 λίτρα πετρελαίου για κάθε 100 χιλιόμετρα (επίσημα 4,1 και 3,8 για τον 75άρη), γεγονός που εξασφαλίζει μια πραγματική αυτονομία της τάξης των 850 χιλιομέτρων. Παράλληλα το Aveo diesel έχει να δείξει και καλές επιδόσεις (0-100 σε 12,6, τελική 174 για την έκδοση των 95 ίππων), που ελάχιστα υπολείπονται σε σχέση με αυτές του 1.400 βενζίνης (0-100 σε 12,2”, ίδια τελική).

Πάντως, μιας και αναφερόμαστε στις επιλογές της γκάμας του Aveo, εκτός από το hatchback υπάρχει και τo σεντάν, το πορτμπαγκάζ του οποίου είναι με 505 λίτρα από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας.

Εδώ η πιο οικογενειακή πρόταση είναι σε συνδυασμό με τον 1.3 diesel των 95 ίππων που ξεκινά από τις 13.800 με απόσυρση (16.580 χωρίς). Το αντίστοιχο 5θυρο diesel κοστίζει 13.900 με απόσυρση (16.380 χωρίς), ενώ η βασική έκδοση πετρελαίου του των 75 ίππων είναι μόλις 400 ευρώ πιο φθηνή, οπότε μοιραία περνά σε δεύτερη μοίρα. Βέβαια για να επιλέξει κανείς το 5θυρο Aveo με τον κινητήρα πετρελαίου θα πρέπει να καλύπτει αρκετά χιλιόμετρα σε ετήσια βάση.

Κι αυτό γιατί η βασική έκδοση του 1.400 βενζίνης ξεκινά από τις 12.050 ευρώ με απόσυρση (14.480 χωρίς), τιμή ιδιαίτερα καλή και η οποία γίνεται ακόμα καλύτερη αν συνυπολογίσει κανείς τόσο τον καλό εξοπλισμό όσο και το ότι το υπερ-μίνι της Chevrolet είναι έτσι κι αλλιώς οικονομικό, αλλά και τις κατά καιρούς προσφορές της Chevellas, της ελληνικής αντιπροσωπείας της μάρκας.

Γιάννης Σκουφής 

CHEVROLET AVEO 1.4
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.039×1.735×1.517 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.525 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 290- 653 λίτρα
Βάρος: 1.070 κιλά
Κινητήρας: 1.398 κ.εκ., 4 κύλ.,βενζίνη
Ισχύς: 100PS/ 6.000 σ.α.λ.
Ροπή: 130 Nm/ 4.000 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 12,2”, 174 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση δοκιμής: 7,9 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 125 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 138 €
Τιμή: από 14.480  €

από 12.050 € με απόσυρση

φωτογραφίες: Παναγιώτης Τριτάρης

{gallery}photos/30/test/CHEVROLET-AVEO-14{/gallery}


Μη χάσεις:

BMW 320d

2Σχόλια

2 Comments

  1. Avatar

    ioannis

    05/02/2017 στις 8:25 μμ

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΣΕΒΡΟΛΕΤ ΑΒΕΟ 2017 ΗΡΘΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ

    • Γιάννης Σκουφής

      Γιάννης Σκουφής

      06/02/2017 στις 6:44 πμ

      Γειά σας. Δυστυχώς το καινούργιο Aveo δεν θα έρθει στην Ελλάδα, καθώς η Chevrolet έπαψε να δραστηριοποιείται στην Ευρώπη γενικά…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε πως είναι στο εσωτερικό του βυθισμένου πλοίου της Hyundai που μετέφερε αυτοκίνητα (Video)

Featured

Tρελή ζήτηση για ένα Toyota RAV4 με αμερικάνικo στυλ της δεκαετίας του ’80

Featured

Αυτό θα είναι το νέο τζιπ του Ελληνικού Στρατού; Αντικαταστάτης αυτών της Mercedes;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup