Σύνδεση

Featured

Aυτό είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τη συνεργασία της Huawei

H καθιέρωση της ηλεκτροκίνησης φαίνεται ότι ανοίγει την όρεξη και σε άλλους τεχνολογικούς κολοσσούς να κάνουν την είσοδό τους στην αυτοκινητοβιομηχανία. Και αν η Apple ακόμα το σκέφτεται, η Κινέζικη Ηuawei το κάνει τελικά πραγματικότητα.

Στην έκθεση της Σαγκάης παρουσίασε το πρώτο της ηλεκτρικό SUV με την ονομασία SF5. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που έχει δημιουργηθεί σε συνεργασία της Huawei με την εταιρία Cyrus και θα πωλείται κάτω από την ταμπέλα μιας νέας μάρκας με το όνομα Seres.

Σχεδιαστικά αποφεύγει τις ακρότητες και τους εντυπωσιασμούς που τόσο συνηθίσουν οι Κινέζοι, έχοντας ένα μάλλον πιο απλό και βατό σχήμα, με την μάσκα και τα εντυπωσιακά LED φωτιστικά σώματα να κερδίζουν τις περισσότερες εντυπώσεις.

Το μήκος του φθάνει στα 4,7 μέτρα, το πλάτος στα 1,933 μέτρα και το ύψος στα 1,625 μέτρα. Το μεταξόνιο βρίσκεται στα 2,875 μέτρα, με τις συνολικές του διαστάσεις να το φέρνουν κοντά σ’ αυτές του Audi Q5 για να έχουμε μία τάξη μεγέθους.

Στην προσεγμένη σχεδιαστικά καμπίνα υπάρχει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων, ξύλινες επενδύσεις και μεταλλικά διακοσμητικά στοιχεία και ένας κυκλικός επιλογέας ταχυτήτων. Υπάρχει επίσης ένα εξελιγμένο σύστημα εσωτερικού φωτισμού, ηλιοροφή και πολυτελή εμπρός καθίσματα με θέρμανση, εξαερισμό και δυνατότητα μασάζ.

Με δεδομένη την εμπλοκή της Huawei δεν θα περίμενε κανείς κάτι λιγότερο από κορυφαίων δυνατοτήτων σύστημα infotainment. Η μεγάλη κάθετη οθόνη συνδέεται αμέσως με τα κινητά τηλέφωνα της εταιρία και μέσα από αυτό αποκτά ένα πλήθος δυνατοτήτων διασύνδεσης και χρήσης πολλών εφαρμογών.

Υπάρχει επίσης και ένα πολύ εξελιγμένη ηχοσύστημα με 11 ηχεία, ενώ μεγάλη έμφαση δόθηκε από τους μηχανικούς για την μείωση του NVH με διπλά παράθυρα εμπρός και εκτεταμένη χρήση ηχομονωτικών υλικών. Ως αποτέλεσμα όλων αυτών είναι ο περιορισμός του θορύβου στο σαλόνι στα μόλις 38 dB.

Το αυτοκίνητο εξοπλίζεται επίσης με μία μεγάλη γκάμα από ραντάρ, σένσορες και κάμερες, που μαζί με τα διάφορα συστήματα προειδοποίησης και υποβοήθησης εξασφαλίζουν ένα ικανοποιητικό επίπεδο αυτόνομης οδήγησης.

Σε ότι αφορά τα μηχανικά μέρη, η Huawei ακολουθεί την λογική του range extender, χρησιμοποιώντας έναν κινητήρα του 1.5 λίτρου ο οποίος δουλεύει ως μέσο φόρτισης της μπαταρίας. Τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ παράγουν 551 ίππους και 820 Nm ροπής, με το 0-100 χλμ/ώρα να γίνεται σε 4,7 δευτερόλεπτα.

Χάρη στον συνδυασμό κινητήρα και μπαταρίας, το SF5 μπορεί να καλύψει 180 χιλιόμετρα αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια ή να ξεπεράσει τα 1.000 χιλιόμετρα με συνδυασμό και τον δύο. Το όχημα μπορεί να λειτουργήσει επίσης και ως πάροχος ηλεκτρικής ενέργειας, δίνοντας ρεύμα σε συσκευές όπως μία τηλεόραση ή σε άλλο ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Προς το παρόν το SF5 είναι ένα εκθεσιακό μοντέλο για την Σαγκάη. Αργότερα μέσα στην χρονιά θα κάνει την εμφάνισή του σε αρκετά καταστήματα της Huawei στην Κίνα, και σύντομα θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις του. Όσο για την τιμή του, είναι στα μόλις 27.716 ευρώ για την αγορά της Κίνας.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured