Σύνδεση

Audi

TO AUDI RS6 ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ

Από την επόμενη χρονιά θα είναι και πάλι διαθέσιμο το Audi RS6, παραδοσιακά ως στέισον, με ιδιαίτερη, ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση και φυσικά με τους ασημένιους εξωτερικούς καθρέφτες.

Κάτω από το καπό πάντως αυτή τη φορά δεν θα είναι ο V10 με καταγωγή από την Lamborghini Gallardo της προηγούμενης τους γενιάς, αλλά ένας V8 4.000 κυβικών με δύο turbo, ο οποίος αποδίδει 560 ίππους και 700 Nm ροπής, 50 περισσότερα από τον προκάτοχό του.

Η ισχύς αυτή και η ροπή φτάνουν και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων (η 8η είναι overdrive) με paddles και στο τιμόνι, ενώ πέρα από το κεντρικό διαφορικό με αυτόματο μπλοκέ τα εξτρά περιλαμβάνουν και ένα πίσω σπορ. Η στάνταρ ανάρτηση είναι πνευματική, με πολλές δυνατότητες επιλογής προγραμμάτων και χαρακτηριστικών, ενώ η σπορ εκδοχή είναι συμβατική.

Το καινούργιο Audi RS6 που φυσικά διαθέτει και μια ιδιαίτερα δυναμική αλλά ταυτόχρονα και διακριτική εμφάνιση και ένα ανάλογου ύφους εσωτερικό, ολοκληρώνει το 0-100 σε 3,9 δεύτερα, ενώ η τελική του μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 305 χλμ./ ώρα –αν ο κάτοχός του αποφασίσει να υπερκεράσει το κατ’ αρχήν όριο των 250. Φυσικά υπάρχει και μια ενδιάμεση επιλογή, τα 280 χλμ./ ώρα.

Πάντως πέρα από τις επιδόσεις μέριμνα έχει ληφθεί και για την οικονομία καυσίμου κι έτσι ο biturbo V8 διαθέτει πέρα από σύστημα start stop και σύστημα απομόνωσης κυλίνδρων. Με όλα αυτά η Audi ανακοινώνει μια επίσημη μέση τιμή της τάξης των 9,8 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα. Σας φαίνεται μεγάλη; Μην ξεχνάτε πως πρόκειται για ένα μεγάλο, βαρύ αυτοκίνητο με τετρακίνηση και 560 ίππους…

{gallery}photos/31/news/AUDI-RS6-NEW{/gallery}


Επόμενο:

BMW M3 DTM CHAMPION

Μη χάσεις:

SUPER SPORT ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured