Η Audi παρουσιάζει τη νέα γενιά ήπιας υβριδικής τεχνολογίας MHEV Plus, που κάνει το ντεμπούτο της στα μοντέλα A5 και Q5, τα οποία βασίζονται στην πλατφόρμα Premium Platform Combustion (PPC). Το σύστημα αυτό εισάγει το PTG (Powertrain Generator), έναν καινοτόμο ηλεκτροκινητήρα που συνδυάζει βελτιωμένη απόδοση, μειωμένες εκπομπές CO2 και αυξημένη οδηγική άνεση.
Το MHEV Plus αποτελείται από τρία βασικά στοιχεία: το PTG με ενσωματωμένα ηλεκτρονικά και μόνιμο μαγνητικό σύγχρονο κινητήρα (PSM), μια μπαταρία 48V και το Belt Alternator Starter (BAS). Το PTG λειτουργεί τόσο ως ηλεκτροκινητήρας για περιστασιακή ηλεκτρική κίνηση σε ταχύτητες έως 140 χλμ/ώρα, όσο και ως γεννήτρια για ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα.
Η νέα τεχνολογία ενισχύει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου και αυξάνοντας την αποδοτικότητα.
Στα μοντέλα A5 2.0 TDI και A5 3.0 TFSI V6, η εξοικονόμηση καυσίμου φτάνει έως 0,38 λίτρα/100 χλμ. και 0,74 λίτρα/100 χλμ. αντίστοιχα, σύμφωνα με το πρότυπο WLTP.
Επιπλέον, το PTG προσφέρει επιπλέον ισχύ 18 kW (24 ίπποι) και 230 Nm ροπής, βελτιώνοντας την απόκριση και την ευελιξία στις χαμηλές ταχύτητες.
Το MHEV Plus υποστηρίζει λειτουργίες όπως coasting (ρολάρισμα με σβηστό κινητήρα), εκκίνηση χωρίς εκπομπές, επιτάχυνση με υποβοήθηση και ηλεκτρικούς ελιγμούς σε χαμηλές ταχύτητες.
Η μπαταρία 48V, τύπου LFP (λιθίου-φωσφορικού σιδήρου), έχει σχεδιαστεί για ταχεία φόρτιση και εκφόρτιση, διατηρώντας υψηλή αποδοτικότητα.
Το σύστημα διαθέτει έξυπνο λογισμικό που διαχειρίζεται τη συνεργασία του κινητήρα καύσης, του PTG και του BAS, προσαρμόζοντας τη λειτουργία ανάλογα με το στυλ οδήγησης.

Στο mode D, η έμφαση δίνεται στην αποδοτικότητα, ενώ στο mode S προτεραιότητα έχει η δυναμική απόδοση. Με το MHEV Plus, η Audi προχωρά ένα βήμα μπροστά στη βιώσιμη και αποδοτική οδήγηση, προσφέροντας παράλληλα υψηλή άνεση και επιδόσεις.
