Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Άσχημο ποδαρικό στο 2025 για τις ευρωπαϊκές αγορές

Οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην ΕΕ μειώθηκαν κατά 2,6% τον Ιανουάριο του 2025, με τις μεγαλύτερες αγορές, όπως η Γαλλία, η Ιταλία και η Γερμανία, να καταγράφουν πτώση, ενώ η Ισπανία παρουσίασε αύξηση 5,3%.

Παρά τη γενική μείωση, τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά αυτοκίνητα συνεχίζουν να κερδίζουν έδαφος.

Τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα (BEV) κατέκτησαν το 15% της αγοράς, σημειώνοντας αύξηση 34% σε ταξινομήσεις.

Η Γερμανία, το Βέλγιο και η Ολλανδία παρουσίασαν ισχυρή άνοδο, ενώ η Γαλλία είχε οριακή μείωση (-0,5%). Τα υβριδικά (HEV) ενίσχυσαν τη θέση τους με μερίδιο 34,9%, σημειώνοντας αύξηση 18,4%, κυρίως λόγω της δυναμικής ανόδου στις μεγάλες αγορές.

Αντίθετα, τα plug-in υβριδικά (PHEV) κατέγραψαν μείωση 8,5%, κυρίως λόγω της πτώσης στη Γαλλία και το Βέλγιο.

Τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης συνεχίζουν την πτωτική πορεία τους. Οι ταξινομήσεις βενζινοκίνητων οχημάτων μειώθηκαν κατά 18,9%, ενώ των diesel κατά 27%, με το μερίδιό τους να περιορίζεται στο 10%.

Η τάση επιβεβαιώνει τη σταδιακή μετάβαση της ευρωπαϊκής αγοράς προς την ηλεκτροκίνηση και την απομάκρυνση από τους συμβατικούς κινητήρες.

Οδηγούμε το νέο BYD Dolphin Surf

BYD

Οδηγούμε το EX5, το πρώτο μοντέλο της Geely στην Ελλάδα (Video)

Featured

Renault 4 Savane 4×4: Ηλεκτρικό και περιπετειώδες

Featured

BYD: Νέα έκδοση Seal U DM-i με ηλεκτρική αυτονομία 125 χιλιομέτρων

BYD