Είναι βέβαιο πως και οι άνθρωποι της Mercedes πρέπει να έχουν χάσει το λογαριασμό με τις ανανεώσεις της G-Class. H τελευταία, στην οποία και αναφερόμαστε έγινε με αφορμή την προσαρμογή των κινητήρων στις προδιαγραφές Euro 6. Έτσι λοιπόν ο βασικός πλέον κινητήρας βενζίνης που κινεί την G500 είναι ο V8 των 4.000 κυβικών και των δύο turbo που χρησιμοποιείται και στην AMG GT και για την περίσταση αποδίδει 422 ίππους και 610 Nm. Από κει και πέρα η G63 AMG έχει ανέβει στα 571 άλογα (+27), ενώ ο 12κύλινδρος της G65 AMG πρόσθεσε άλλους 28 ίππους, με αποτέλεσμα η απόδοσή του να φτάσει τα 630 άλογα και η ροπή τα 1.000(!) Nm.
Η πιο συντηρητική επιλογή είναι η G 350 d, ο diesel των 3.000 κυβικών της οποίας έχει ανέβει στους 245 ίππους (+34) και στα 600 Nm (+60), ενώ όλοι οι κινητήρες πλην του V12 συνδυάζονται με σύστημα start stop.
Κατά τα άλλα η νέα εκδοχή της G-Class διαθέτει πλέον στάνταρ τα φουσκωμένα φτερά των AMG και καινούργιο εμπρός προφυλακτήρα, ενώ η ανάρτηση έχει νέα αμορτισέρ που θα περιορίσουν ακόμα πιο πολύ τις ταλαντώσεις του αμαξώματος. Παράλληλα υπάρχουν καινούργιες ρυθμίσεις για το ESP, ενώ για την G500 υπάρχει η δυνατότητα των ρυθμιζόμενων αμορτισέρ με 2 προγράμματα λειτουργίας.
Στο εσωτερικό τα όργανα είναι τελείως καινούργια, ενώ η ειδική έκδοση G AMG Edition 463, που συνδυάζεται με τους δύο V8 βενζίνης, χαρακτηρίζεται από τη διχρωμία στο ταμπλό και στις δερμάτινες επενδύσεις και εξωτερικά από την εμπρός ποδιά από ανοξείδωτο ατσάλι και τις ζάντες των 21 ιντσών.
Μέχρι στιγμής δεν έχουν ανακοινωθεί τιμές, ενώ οι πρώτες παραδόσεις των ανανεωμένων G-Class θα γίνουν το φθινόπωρο.
Γιάννης Σκουφής