Σύνδεση

Mercedes-Benz

Και η Mercedes-AMG E 63 ανανεώθηκε ελαφρώς

Αέρας ανανέωσης στην κατηγορία των σπορ λιμουζινών, μιας και λίγα 24ωρα μετά την παρουσίαση της τελευταίας εκδοχής της Μ5 η Mercedes παρουσίασε το facelift της AMG E 63. Που σε αντίθεση με τη BMW είναι διαθέσιμη και ως station.

Και στην περίπτωση της (πολύ) γρήγορης εκδοχής της E-Class η έμφαση δόθηκε στην εξασφάλιση ενός καλύτερου επιπέδου άνεσης της πνευματικής ανάρτησης με τις τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις. Ταυτόχρονα η μετάδοση μπορεί να στείλει όλη τη διαθέσιμη ροπή αποκλειστικά στους πίσω τροχούς (όπως στη M5), ενώ υπάρχει και Drift Mode που είναι στάνταρ στην 63 S και προαιρετικό στη στάνταρ εκδοχή.

[ngg src=”galleries” ids=”5257″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″] 

Ο V8 των 4.000 κυβικών με τα δύο turbo συνεχίζει χωρίς αλλαγές αποδίδοντας 571 ίππους και 571 ίππους στην απλή εκδοχή του και 612 ίππους και 850 Nm στην S, εξασφαλίζοντας ένας 0-100 σε 3,5 και 3,4 δεύτερα αντίστοιχα. Την ίδια στιγμή οι τελικές τους ταχύτητες περιορίζονται ηλεκτρονικά στα 250 και 300 χλμ./ ώρα.

Κατά τα άλλα υπάρχουν κάποιες οπτικές διαφοροποιήσεις μπροστά -η μάσκα είναι πλέον πιο φαρδιά κάτω από ότι πάνω και οι εισαγωγές αέρα έχουν μεγαλώσει- αλλά και πίσω (άλλος διαχύτης, καινούργιος προφυλακτήρας). Στο εσωτερικό η αναβάθμιση αφορά το MBUX, ενώ οι δύο οθόνες που δημιουργούν ένα ενιαίο σύνολο έχουν διαγώνιο 10,25 ίντσες η καθεμία στην απλή έκδοση και 12,25 στην S.

[ngg src=”galleries” ids=”5258″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo