Σύνδεση

Mercedes-Benz

ΑΝΑΛΥΣΗ: Ο ΝΕΟΣ DIESEL ΤΩΝ 2.000 ΚΥΒΙΚΩΝ ΤΗΣ MERCEDES

Η εμφάνιση της νέας EClass της Mercedes συνοδεύεται και από την παρουσίαση ενός καινούργιου κινητήρα πετρελαίου, ο οποίος θα αντικαταστήσει το πιο παλιό σύνολο των 2.143 κυβικών και θα κινεί καταρχήν την E 220d.

Ο νέος αλουμινένιος 4κύλινδρος των 2.000 κυβικών με τον εσωτερικό κωδικό OM 654 είναι, σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία, 13% πιο οικονομικός σε σχέση με τον προκάτοχό του, ενώ παράλληλα είναι και πιο ελαφρύς -168,4 κιλά έναντι 202,8- αλλά και πιο πολιτισμένος καθώς το επίπεδο θορύβου του είναι χαμηλότερο και οι κραδασμό του λιγότεροι. Έχει 4ης γενιάς σύστημα common rail, τα έμβολα είναι χαλύβδινα, o στροφαλοθάλαμος αλουμινένιος, ενώ οι κύλινδροι έχουν ειδική επίστρωση Nanoslide για μείωση των τριβών.

Ο συνδυασμός αλουμινένιου στροφαλοθάλαμου με χαλύβδινα πιστόνια μπορεί να είναι ασυνήθιστος, αλλά η μικρότερη διαστολή του χάλυβα διασφαλίζει τη μείωση των τριβών από το 40% στο 50%. Επίσης, η μικρότερη θερμική αγωγιμότητά του επιτρέπει τη λειτουργία σε πιο υψηλές θερμοκρασίες για βέλτιστη καύση. Παράλληλα το ατσάλι έχει και μεγαλύτερη αντοχή επιτρέποντας την επιμήκυνση της μπιέλας στα 154 χιλιοστά, κάτι που σε συνδυασμό με το νέο offset των κομβίων μειώνει τις πλευρικές δυνάμεις των πιστονιών έως και κατά 75%, επιφέροντας μείωση των τριβών και της εκπομπής CO2 έως 4%.

Mercedes-Benz Vierzylinder Premium-Diesel, OM 654, 2016Merced

Πέρα από τα πιο ποιοτικά χαρακτηριστικά λειτουργίας, ο νέος diesel των 2.000 κυβικών είναι και πιο δυνατός από τον αντίστοιχο των 2.143 και των 170 ίππων, καθώς αποδίδει 194 ίππους στις 3.800 σ.α.λ. Η μέγιστη ροπή είναι 400 Nm και αποδίδεται από τις 1.600 έως τις 2.800 σ.α.λ., ενώ το αυτόματο κιβώτιο έχει 9 σχέσεις.

Οι κινητήρες της σειράς OM 654 θα μπουν σε επιβατικά και σε επαγγελματικά μοντέλα της μάρκας και σε διαφορετικές εκδόσεις ισχύος, τοποθετημένοι κατά τον εγκάρσιο ή διαμήκη άξονα, ενώ κινητήριοι τροχοί μπορούν να είναι είτε οι εμπρός, είτε οι πίσω είτε και οι τέσσερις.

Παράλληλα η Mercedes τονίζει πως ο νέος της diesel έχει εξελιχθεί ώστε να ανταποκριθεί στον μελλοντικό κύκλο μέτρησης RDE που θα γίνεται στο δρόμο και όχι σε εργαστήρια. Επίσης, οι νέοι diesel είναι συμβατοί με τα καταλυτικά συστήματα που χρησιμοποιούν AdBlue, υπάρχει επανακυκλοφορία καυσαερίων EGR (κύκλωμα χαμηλής και υψηλής πίεσης), οξειδωτικός καταλύτης (DOC) και φυσικά φίλτρα μικροσωματιδίων (DPF και sDPF).

Όπως προαναφέραμε η νέα Ε 220d θα είναι η πρώτη που θα χρησιμοποιήσει το νέο κινητήρα, ενώ την τιμή της καθώς και αυτές των άλλων εκδόσεων της νέας EClass μπορείτε να τις δείτε κάνοντας κλικ ΕΔΩ.

Γιάννης Σκουφής  

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured