Σύνδεση

Featured

VW T1 REVIVAL CONCEPT: Η ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΗ ΡΕΤΡΟ ΚΛΟΥΒΑ

Υπάρχουν σχήματα διαχρονικά και ένα από αυτό είναι και η αρχέτυπη Κλουβα της VW, που ήταν ιδιαίτερα δημοφιλής και στη χώρα μας. Η ίδια η γερμανική εταιρεία παρουσίασε με το Budd-e μια σύγχρονη εκδοχή της και μάλιστα ηλεκτρική, ενώ μερικές φορές ανεξάρτητοι σχεδιαστές τα καταφέρνουν καλύτερα. Σχεδιαστές όπως ο Γερμανός David Obendorfer, ο οποίος μετά τη BMW CS Vintage παρουσιάζει τη δική του, πολύ ωραία και ενδιαφέρουσα ομολογουμένως, άποψη για μια σύγχρονη κλούβα, την οποία ονομάζει T1 Revival Concept.

Πράγματι το σύγχρονο Τ1 (αυτός ήταν ο επίσημος κωδικός της Κλούβας) του Obendorfer έχει ένα πολύ οικείο σχήμα, που παραπέμπει άμεσα και χωρίς δεύτερη σκέψη ή δεύτερη ματιά στο διάσημο πρόγονο. Η μόνη σημαντική διαφορά είναι ότι εδώ η 5η πόρτα ανοίγει μέχρι χαμηλά στον προφυλακτήρα, μιας και ο κινητήρας δεν βρίσκεται πλέον πίσω αλλά μπροστά.

VW-T1-REVIVAL-CONCEPT-8

Χαρακτηριστικοί είναι βέβαια και οι στρογγυλοί προβολείς, καθώς και η διχρωμία στη βαφή, ενώ στο εσωτερικό υπάρχει ως ενδιαφέρον κράμα παλαιών και νέων στοιχείων. Στην πρώτη κατηγορία το μεγάλο στρογγυλό όργανο ακριβώς μπροστά από τον οδηγό αλλά και οι κεντρικοί αεραγωγοί, στη δεύτερη η οθόνη αφής στη μέση του ταμπλό μαζί με τον ψηλά τοποθετημένο επιλογέα αλλά και τα χειριστήρια του κλιματισμού.

VW-T1-REVIVAL-CONCEPT-21

Η βάση του T1 Revival Concept είναι το σύγχρονο Τ6, ενώ για να επιτευχθούν οι ρετρό αναλογίες επιμηκύνθηκε το μεταξόνιό του κατά 70 χιλιοστά, φτάνοντας έτσι τα 3,07 μέτρα. Σε ότι αφορά τις άλλες διαστάσεις του το μήκος φτάνει τα 4,848 μέτρα, το πλάτος τα 1,983 και το ύψος τα 1,905.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured