Mε την πολυ-αναμενόμενη Giulia η Alfa Romeo θέλει να δημιουργήσει ένα σημείο αναφοράς στη μεσαία κατηγορία, κάτι που είχε πετύχει με την εμβληματική 156 και στο οποίο είχε αποτύχει με την 159.
Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η πρεμιέρα της Giulia πάει από αναβολή σε αναβολή, καθώς ο αρχικός προγραμματισμός προέβλεπε την εμφάνισή της το 2012! Το σχήμα της όπως δεν άρεσε στον Sergio Marchionne, όπως δε του άρεσε και η κίνηση μπροστά, προκειμένου να μπορέσει να διεκδικήσει κάτι περισσότερο σε σχέση με την 159. Έτσι η πρώτη αναβολή που είχε φέρει τη Giulia στο 2014 τραβήχτηκε κι άλλο λίγο, μέχρι τα τέλη του ’14 ή τις αρχές του ’15.
Οι πρώτες πληροφορίες πάντως λένε πως η όλη φασαρία θα αξίζει τον κόπο, τόσο από πλευράς εμφάνισης όσο και μηχανολογικής διάρθρωσης, όπου θα βάλει το χέρι της και η Maserati, ακριβώς όπως έκανε και με την 4C. Από κει και πέρα θα υπάρχουν και τετρακίνητες εκδοχές μιας και η Giulia θα φιλοδοξεί να έχει έντονη παρουσία και στις ΗΠΑ, ενώ χαρακτηριστικός θα είναι και ο μικρός εμπρός πρόβολος που θα έρχεται σε αντίθεση με τον πραγματικά τεράστιο της 159.
Οι κινητήρες θα είναι τετρακύλινδροι βενζίνης και πετρελαίου με τα 1.600 κυβικά και τα 1.750 να παίζουν δυνατά σε ότι αφορά τις επιλογές, τα κιβώτια θα είναι χειροκίνητα 6 σχέσεων ή αυτόματα με 8 (της ZF), ενώ η ναυαρχίδα της γκάμας θα έχει έναν ολοκαίνουργιο και φουλ αλουμινένιο V6.
Πράγματι όλα τα παραπάνω ακούγονται ενδιαφέροντα και ενθαρρυντικά για το μέλλον της Alfa Romeo, που αυτήν την περίοδο δεν περνά και την καλύτερή της φάση, κάτι που ευχόμαστε να αλλάξει πράγματι με την παρουσία και της Giulia.
Γιάννης Σκουφής