Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

H ADAC «ΕΦΤΙΑΞΕ» ΤΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ «ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ»!

Συμβαίνουν αυτά και στη Γερμανία; Συμβαίνουν πως…

Συμβαίνουν αυτά και στη Γερμανία; Συμβαίνουν πως δεν συμβαίνουν, ακόμα και αν η λέσχη είναι μια από τις μεγαλύτερες παγκοσμίως. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Εδώ και 10 χρόνια λοιπόν η ADAC καλεί τα 19 εκατομμύρια μέλη της να ψηφίσουν για το «Αγαπημένο αυτοκίνητο των Γερμανών» στα πλαίσια των βραβείων Gelber Engel (Κίτρινος Άγγελος, μιας και κίτρινο είναι το επίσημο χρώμα της ADAC). Νούμερο τεράστιο, που από μόνο του δίνει το απαραίτητο ειδικό βάρος στο βραβείο. Μόνο που η συμμετοχή των μελών δεν είναι τόσο αθρόα όσο θα περίμενε κανείς. Έτσι ενώ το 2012 το επίσημο νούμερο για τον αριθμό των ψηφοφόρων ήταν 290.000 στην πραγματικότητα δεν ήταν πάνω από 76.000, ενώ στη φετινή διοργάνωση που αφορά το 2013 ο νικητής που ήταν το VW Golf πήρε σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση 34.299 ψήφους από μέλη της ADAC, ενώ στην πραγματικότητα ήταν μόλις 3.409. Τώρα αν η διόρθωση γινόταν αναλογικά προς τα πάνω, προκειμένου να διαφυλαχθεί το κύρος του θεσμού από πλευράς συμμετοχών αλλά και να κερδίσει το αυτοκίνητο που είχαν έστω και σημαντικά πιο λίγοι ψηφίσει πρώτο, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.

Την ευθύνη για τη νοθεία στη ψηφοφορία ανέλαβε ο υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας της ADAC και διευθυντής του περιοδικού της Motorwelt, που έχει από τις μεγαλύτερες κυκλοφορίες παγκοσμίως, Μichael Ramstetter, ο οποίος παραιτήθηκε από όλες τις θέσεις που κατείχε. Στο γραφείο του Ramstetter κατέληγαν τα αποτελέσματα τόσο της ψηφοφορίας μέσω internet όσο και αυτής με την αποστολή κουπονιού από το περιοδικό της ADAC και εκεί πολλαπλασιάζονταν, όπως κατήγγειλαν συνεργάτες του στην εφημερίδα Sueddeutsche Zeitung που αποκάλυψε το σκάνδαλο.

Απ’ ότι φαίνεται η αιτία για την αποκάλυψη της νοθείας ήταν ο τρόπος διοίκησης του Ramstetter, ο οποίος ήταν αυταρχικός, ενώ όπως είχε σε ανύποπτο χρόνο δηλώσει υψηλόβαθμο στέλεχος μεγάλης γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας «συμπεριφερόταν σαν να ήταν ο επί γης θεός»…

Πάντως όλοι οι κατασκευαστές έχουν ζητήσει εξηγήσεις από την ADAC, που βλέπει το κύρος της να καταβαραθρώνεται, ενώ πλέον υπό αμφισβήτηση τίθενται και οι έρευνες αξιοπιστίας των αυτοκινήτων που δημοσιεύει και που χρησιμοποιούνται και διαφημιστικά από τις αυτοκινητοβιομηχανίες…

Γιάννης Σκουφής

gelber-engel-1

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε πως είναι στο εσωτερικό του βυθισμένου πλοίου της Hyundai που μετέφερε αυτοκίνητα (Video)

Featured

Tρελή ζήτηση για ένα Toyota RAV4 με αμερικάνικo στυλ της δεκαετίας του ’80

Featured

Αυτό θα είναι το νέο τζιπ του Ελληνικού Στρατού; Αντικαταστάτης αυτών της Mercedes;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup