Σύνδεση

Bugatti

ΤΟ VOLKSWAGEN PHAETON ΓΛΥΤΩΝΕΙ ΤΟ ΚΟΨΙΜΟ ΛΟΓΩ ΚΙΝΑΣ

Όπως γράψαμε πριν από μερικές ημέρες οι…

Όπως γράψαμε πριν από μερικές ημέρες οι τελευταίες εξελίξεις από την πλευρά της Volkswagen θέλουν και μια αναδιάρθρωση της γκάμας, με την κατάργηση μοντέλων που συμβάλλουν μόνο στο κύρος και στο γόητρο αλλά όχι τόσο στις πωλήσεις.

Μεταξύ των μοντέλων που θα εξετάζονταν ήταν και η νέα γενιά της ναυαρχίδας της Volkswagen του Phaeton, το οποίο όμως δείχνει, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, να γλιτώνει το κόψιμο και να προχωρά η εξέλιξή του, προκειμένου να εμφανιστεί επίσημα σε 2 με 3 χρόνια.

Ο λόγος για την αλλαγή στάσης από την πλευρά της γερμανικής εταιρείας δεν είναι άλλος από την αγορά της Κίνας, στην οποία οι (ευρωπαϊκές) λιμουζίνες της κατηγορίας πολυτελείας είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς. Την απόφαση για το Phateon την επιβεβαίωσε σε συνέντευξή του στην έγκυρη γερμανική εφημερίδα FAZ και ο νέος ισχυρός άντρας του ομίλου Volkswagen Matthias Mueller, που είπε πως «…είναι ένα πολύ σημαντικό μοντέλο για την αγορά της Ασίας». Παράλληλα διευκρίνισε πως «πολλά πρότζεκτ θα αναβληθούν και δεν θα ακυρωθούν».

BUGATTI-VEYRON

Το αν στα πρότζεκτ αυτά περιλαμβάνεται και η νέα Bugatti Chiron απέφυγε επιμελώς να διευκρινίσει, αν και οι τελευταίες φήμες κάνουν πράγματι λόγο για τη μετάθεση της πρεμιέρας της σε μια μελλοντική ημερομηνία. Το σίγουρο από την άλλη είναι πως σε κάθε Veyron που πουλούσε η Bugatti ο όμιλος Volkswagen έμπαινε μέσα ένα ποσό της τάξης των 5 εκατομμυρίων ευρώ. Από την άλλη όμως το λεγόμενο image boost του ομίλου χάρη στο συγκεκριμένο μοντέλο ήταν εξίσου μεγάλο.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το Smart Fortwo επιστρέφει!

Featured

Μία ενδιαφέρουσα ιδέα για ένα Volvo από τα… παλιά!

Featured

Η Ferrari φέρνει πίσω τα χειροκίνητα κιβώτια

Featured

Το Audi TT επιστρέφει ως ηλεκτρικό

Audi

"