Σύνδεση

F1

F1: ΥΠΟ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ CATERHAM KAI MARUSSIA ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ

Δύο από τις λεγόμενες μικρές ομάδες της F1…

Δύο από τις λεγόμενες μικρές ομάδες της F1, η Caterham και η Marussia ήταν γνωστό πως αντιμετώπιζαν οικονομικά προβληματα, ενώ τώρα αυτό πλέον είναι και επίσημο, καθώς μπαίνουν σε καθεστώς οικονομικής επιτήρησης –ένα βήμα πριν την πτώχευση δηλαδή- ενώ ταυτόχρονα αναζητείται υποψήφιος αγοραστής τους. Αυτό στην πράξη σημαίνει πως και οι δύο δεν θα δώσουν το παρόν στο Γκραν Πρι των ΗΠΑ και η Caterham σίγουρα και σε αυτό του Abu Dhabi.

CATERHAM-MARUSSIA-ADMINISTRATION-2

Η εξέλιξη αυτή φυσικά και δεν είναι καλή, για το μέλλον όλου του «τσίρκου» της Φόρμουλα 1 και του ενδιαφέροντος που παρουσιάζει. Εμείς απλά θα αναφέρουμε κάποιους λόγους για τους οποίους πρέπει να υπάρχουν οι μικρές ομάδες στην F1. Έχουμε και λέμε λοιπόν:

  • Όπως σε κάθε πρωτάθλημα, από το ποδόσφαιρο και το μπάσκετ μέχρι το κέρλινγκ, οι μικρές ομάδες τονώνουν το ενδιαφέρον, καθώς πάντα ο αγώνας του Δαυίδ εναντίον του Γολιάθ είναι ελκυστικός. Και μιας και στην F1 οι μικρές ομάδες έχουν ακόμα λιγότερες πιθανότητες διάκρισης κάθε τυχόν επιτυχία τους έχει ακόμα μεγαλύτερη αξία.
  • Περισσότερα αυτοκίνητα στην πίστα σημαίνει μεγαλύτερο ανταγωνισμό και δυσκολία, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που τα μονοθέσια των μικρών ομάδων μετέχουν σε εντυπωσιακές φάσεις και καταστάσεις. Παράλληλα ο αγώνας για τις πίσω θέσεις της κατάταξης είναι εξίσου σκληρός και απαιτητικός με αυτόν για τις πρώτες. Και δυστυχώς τον βλέπουν μόνο όσοι παρακολουθούν στην πίστα.
  • Τα τυχόν λιγότερα μονοθέσια θα επηρεάσουν και τα προκριματικά. Τόσο σε ότι αφορά τη διάρκειά τους όσο και το σασπένς.
  • Με μόνο 18 μονοθέσια στην πίστα η ιδέα του 3ου αυτοκινήτου θα κερδίσει ξανά πόντους, παρόλο που δεν είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Κι αυτό γιατί σε μια όχι και τόσο απίθανη περίπτωση οι 3 κορυφαίες ομάδες θα μονοπωλούσαν ουσιαστικά την 1η δεκάδα και οι υπόλοιποι δεν θα είχαν κανένα ενδιαφέρον.
  • Θα περιοριστούν κατά πολύ οι πιθανότητες εισόδου νέων οδηγών στην F1 καθώς οι μικρές ομάδες λειτουργούν και σαν ένα είδος φυτωρίου. Ακόμα και ο μεγάλος Ayrton Senna από την ομάδα της Toleman ξεκίνησε, ενώ π.χ. ο Alonso από τη Minardi…

CATERHAM-MARUSSIA-ADMINISTRATION-4

  • Οι μικρές ομάδες αποτελούν πηγή εσόδων για τις μεγαλύτερες. Η Caterham π.χ. παίρνει το κιβώτιό της από τη Red Bull, ενώ η Marussia σε ότι αφορά τα μηχανικά μέρη είναι πελάτης της Ferrari. Παράλληλα προσθέτουν και επιπλέον χιλιόμετρα στη διαδικασία της εξέλιξης.
  • Μιας και στην F1 δεν υπάρχουν μόνο οι οδηγοί αλλά μια ολόκληρη οργάνωση πίσω από κάθε ομάδα, όσο μικρή κι αν είναι, αν εκλείψουν οι Δαυίδ αρκετοί άνθρωποι θα χάσουν τη δουλειά τους. Σε ένα χώρο εξειδικευμένο όσο δεν παίρνει άλλο…

Γιάννης Σκουφής

CATERHAM-MARUSSIA-ADMINISTRATION-3

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo