Σύνδεση

Featured

Γιατί η νέα Ferrari έχει τόσους πολλούς haters;

Η νέα Ferrari Testarossa 849 μόλις παρουσιάστηκε και ήδη έχει γίνει στόχος σφοδρής κριτικής στα κοινωνικά δίκτυα και τα forums.

Σε λιγότερο από 48 ώρες, η αρνητική αντίδραση των φίλων της αυτοκίνησης φαίνεται να ξεπερνά κάθε προηγούμενο, με τους περισσότερους σχολιαστές να δηλώνουν απογοητευμένοι.

Η αναβίωση ενός ιστορικού ονόματος αποτελεί πάντα επικίνδυνο στοίχημα. Οι νοσταλγοί της αυθεντικής Testarossa των ’80s, με το φαρδύ αμάξωμα και τις χαρακτηριστικές πλευρικές γρίλιες, μοιάζουν αποφασισμένοι να απορρίψουν οποιαδήποτε απόπειρα «μοντερνισμού».

Το ίδιο είχε συμβεί, αν και σε μικρότερη κλίμακα, με το λανσάρισμα του Ford Mustang Mach-E ή αρκετά άλλα μοντέλα. Ωστόσο, όταν μιλάμε για Ferrari, οι προσδοκίες είναι ασύγκριτα υψηλότερες.

Η νέα Testarossa διαφέρει ριζικά από την εικόνα που έχει χαραχθεί στη συλλογική μνήμη. Δεν έχει τις θρυλικές γρίλιες, αλλά διαθέτει μια κάθετη μαύρη εισαγωγή αέρα στο πλάι, ενώ η οριζόντια μαύρη γραμμή στο εμπρός μέρος δίνει μια ρετρο-φουτουριστική αίσθηση, έμμεση αναφορά στα pop-up φώτα του παρελθόντος.

Στο πίσω μέρος, αντί για την κλασική γρίλια και τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα, συναντούμε ένα πιο μυώδες design με έντονο εξόγκωμα για τον κινητήρα και αεροδυναμικά spoilers στα άκρα.

Στην πραγματικότητα, η Testarossa 849 δεν επιχειρεί να αναστήσει τη δεκαετία του ’80, αλλά να επανερμηνεύσει τις ίδιες αξίες: πλάτος, θεατρικότητα, ένταση.

Παρά τις αντιδράσεις, το σχέδιο φέρει επιρροές και από άλλες χρυσές εποχές της Ferrari, όπως τα αγωνιστικά 512 prototype. Ωστόσο, το όνομα Testarossa κουβαλάει τέτοιο βάρος που κάθε διαφοροποίηση μοιάζει ιεροσυλία.

Κάποιοι υποστηρίζουν πως μια άλλη ονομασία –ίσως το «GTO»– θα ταίριαζε καλύτερα. Άλλωστε, το νέο μοντέλο διαθέτει V8 biturbo, όπως η θρυλική 288 GTO, ενώ η αυθεντική Testarossa φορούσε ατμοσφαιρικό V12.

Το σίγουρο είναι πως η Testarossa 849 δεν αφήνει κανέναν αδιάφορο. Είτε τη θεωρείτε βεβήλωση ενός μύθου είτε γενναία σχεδιαστική πρόταση, η Ferrari πέτυχε το ζητούμενο: να μιλάει όλος ο κόσμος για εκείνη.

Suzuki: Το Vitara ανανεώθηκε – Πόσο κοστίζει

Featured

H BMW θα επιμείνει στους εμβληματικούς σπορ κινητήρες της

BMW

Audi TT Moment 2.0: Ο διάδοχος του ΤΤ με καρδιά από… Porsche

Audi

Toyota Yaris Hybrid 130: Πιο δυνατό αλλά εξίσου οικονομικό

Featured