Η Bugatti δεν λέει απλώς αντίο στον θρυλικό W16. Τον αποχαιρετά παρουσιάζοντας την Brouillard, που αφενός θα κατασκευαστεί μια και μοναδική φορά και αφετέρου εγκαινιάζει το νέο πρόγραμμα Solitaire.
Που δεν αφορά την εξατομίκευση με την παραδοσιακή έννοια, αλλά την πλήρη σχεδίαση ενός αυτοκινήτου από λευκό χαρτί – για έναν και μόνο πελάτη κάθε φορά.
Η Brouillard, που στα γαλλικά σημαίνει «ομίχλη» και πήρε το όνομά της από το αγαπημένο άλογο του Ettore Bugatti, είναι ένα κινητό έργο τέχνης, ένα μνημείο τεχνολογίας και προσωπικής έκφρασης. Με την αισθητική της να αντλεί έμπνευση από τη μορφή ενός καθαρόαιμου επιβήτορα, αποφεύγει τις κοφτές γραμμές και υιοθετεί μια πιο ρευστή, σχεδόν γλυπτική προσέγγιση. Ρέουσες γραμμές, δυναμικές επιφάνειες και μια ενιαία σχεδιαστική φιλοσοφία που ξεδιπλώνεται σαν ανάσα.
Κινητήρας της είναι ο εμβληματικός W16 με τα 4 turbo και τους 1.600 ίππους, με την Brouillard να είναι το κύκνειο άσμα του. Όμως εδώ, ο W16 δεν υπηρετεί απλώς τις επιδόσεις. Γίνεται μέρος ενός συνόλου που έχει σχεδιαστεί για να αφηγείται μια προσωπική ιστορία.
Κάθε στοιχείο του αυτοκινήτου είναι μοναδικό: από τον μοχλό ταχυτήτων με μικρογλυπτική στο εσωτερικό του, μέχρι τα στοιχεία από ανθρακόνημα σε πράσινη απόχρωση και τα υφάσματα tartan που προέρχονται απευθείας από ατελιέ του Παρισιού. Ακόμα και η σταθερή γυάλινη οροφή έχει έναν σκοπό: να φωτίζει την εμβληματική κεντρική γραμμή που διατρέχει το αμάξωμα της Bugatti.
Το νέο πρόγραμμα Solitaire δεν έχει καμία σχέση με περιορισμένη παραγωγή όπως την γνωρίζουμε. Δεν θα υπάρξει γκάμα μοντέλων. Δεν θα κατασκευάζονται περισσότερα από δύο αυτοκίνητα τον χρόνο και για καθένα από αυτό θα απαιτούνται 18 μήνες εξέλιξης.
Η βάση θα είναι η ίδια, αλλά από εκεί και πέρα τόσο το αμάξωμα όσο και το εσωτερικό θα προσαρμόζονται στις απαιτήσεις του εκάστοτε ιδιοκτήτη.
Για να αποκτήσει κανείς ένα από τα μοντέλα του προγράμματος Solitaire δεν θα αρκεί απλά να είναι δισεκατομμυριούχος. Και αυτό γιατί η Bugatti θα επιλέγει με ποιόν θα συνεργαστεί για την απόκτηση ενός Solitaire.
Με αυτό το νέο εγχείρημα, η Bugatti δεν ακολουθεί τη λογική της Koenigsegg που κατασκευάζει ελάχιστες μονάδες από κάθε μοντέλο της. Την ξεπερνά, μιας και κάθε Solitaire θα είναι ένα και μοναδικό και εξ ορισμού σπανιότατο.
