Η Hyundai αναγνώρισε το λάθος της να βασίζεται υπερβολικά στις οθόνες αφής για τον έλεγχο του οχήματος, ανταποκρινόμενη στα παράπονα οδηγών από όλο τον κόσμο και ιδίως τις ΗΠΑ.
Η αυτοκινητοβιομηχανία παραδέχτηκε ότι, ενώ οι οθόνες αφής προσέφεραν μια σύγχρονη, καθαρή αισθητική, πολλοί οδηγοί τις έβρισκαν απογοητευτικές, ειδικά όταν προσπαθούσαν να προσαρμόσουν τις ρυθμίσεις κατά την οδήγηση.
Σύμφωνα με την ομάδα σχεδιασμού της Hyundai στη Βόρεια Αμερική, οι πελάτες παραπονέθηκαν για τη δυσκολία εντοπισμού και χρήσης των χειριστηρίων της οθόνης αφής, ιδιαίτερα όταν το αυτοκίνητο βρισκόταν σε κίνηση ή σε ανώμαλους δρόμους.
Οι οδηγοί αισθάνθηκαν αγχωμένοι και ενοχλημένοι από την έλλειψη άμεσης ανάδρασης, η οποία έκανε τη ρύθμιση λειτουργιών όπως ο κλιματισμός πιο χρονοβόρα σε σύγκριση με τα παραδοσιακά φυσικά κουμπιά.
Αυτή η στροφή προς τα χειριστήρια με οθόνη αφής, την οποία ακολούθησε η Hyundai μαζί με πολλούς άλλους κατασκευαστές, εμπνεύστηκε αρχικά από την επιθυμία να δημιουργηθούν κομψοί, ξεκάθαροι εσωτερικοί χώροι και να προσφέρονται περισσότερες δυνατότητες διαμόρφωσης.
Ωστόσο, στην πράξη, οι οδηγοί βρήκαν αυτά τα συστήματα λιγότερο λειτουργικά και πιο δύσκολα στη χρήση όταν βρίσκονταν στο δρόμο.
Ως αποτέλεσμα, η Hyundai έχει δεσμευτεί να επαναφέρει περισσότερα φυσικά κουμπιά σε μελλοντικά μοντέλα, συμπεριλαμβανομένου του ανανεωμένου Ioniq 5.
Ωστόσο, η Hyundai πιστεύει ότι η στάση μπορεί να αλλάξει όταν ενσωματωθεί στα οχήματα πιο προηγμένη τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης, επιτρέποντας στους οδηγούς να αλληλεπιδρούν με τις οθόνες αφής χωρίς τις ίδιες ανησυχίες για την ασφάλεια και την ευκολία.
