Σύνδεση

Featured

H Porsche θα ξεκινήσει δοκιμές συνθετικών καυσίμων μέσα στο 2022

Αν και η ηλεκτροκίνηση φαίνεται ότι θα πάρει γοργά το πάνω χέρι, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης δεν θα παραδώσουν τόσο εύκολα τα όπλα, έχοντας ως εφεδρεία και τη δυνατότητα χρήσης συνθετικών καυσίμων.

Μία από τις εταιρείες που ήδη μελετά αυτό το ενδεχόμενο εδώ και αρκετό καιρό είναι η Porsche, η οποία ανακοίνωσε τη συνεργασία με την Siemens Energy, την AME, την Enel και τη Χιλιανή εταιρία πετρελαιοειδών ENAP, ώστε να δημιουργήσουν ένα εργοστάσιο για την εμπορική παραγωγή συνθετικών καυσίμων σε μεγάλες ποσότητες. Σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό το εργοστάσιο θα ξεκινήσει την λειτουργία του μέσα στο 2022 και θα παράγει 55 εκατομμύρια λίτρα συνθετικών καυσίμων έως το 2024 και δέκα φορές περισσότερα έως το 2026.

Ο πρόεδρος της Porsche Oliver Blume, μιλώντας στο Βρετανικό Autocar, είπε ότι τα συνθετικά καύσιμα (e-fuels) έχουν πολλά πλεονεκτήματα, μεταξύ αυτών και το ότι μπορούν να διατεθούν από τις ήδη υπάρχουσες υποδομές και μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης χωρίς μετατροπές.

Επίσης ανέφερε πως η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θα ξεκινήσει δοκιμές των e-fuels από του χρόνου. Στην αρχή θα είναι σε μικρή κλίμακα, όπως είπε σε δηλώσεις του ο Frank Walliser και και αρκετά σημαντικές επενδύσεις , αλλά στην Porsche είναι σίγουροι ότι τα συγκεκριμένα καύσιμα θα παίξουν ένα σημαντικό ρόλο στην μείωση των εκπομπών CO2. Επίσης δεν θα έχουν καμία αρνητική επίδραση στις επιδόσεις, ενδεχόμενα να προσθέσουν και κάποιους ίππους επιπλέον. Πέρα από τις εκπομπές CO2 θα μειωθούν και αυτές των οξειδίων του αζώτου (NOx) αλλά και των μικροσωματιδίων.

Το συνθετικό καύσιμο της Porsche δημιουργείται από τον συνδυασμό υδρογόνου και άνθρακα που συλλέγεται από τον αέρα για τη δημιουργία μεθανόλης, η οποία στην συνέχεια με μία ειδική διαδικασία μετατρέπεται σε υγρό καύσιμο -βενζίνη- που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους υπάχοντες κινητήρες. Μάλιστα το εργοστάσιο στην Χιλή θα έχει και το μικρότερο δυνατό περιβαλλοντικό αποτύπωμα, καθώς για τις διαδικασίες παραγωγής θα χρησιμοποιεί αιολική ενέργεια.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured