Σύνδεση

Bugatti

Μία θρυλική Bugatti Type 59 του 1934 πωλείται για 12 εκατομμύρια ευρώ

Συνήθως τα κλασικά αυτοκίνητα που βγαίνουν προς πώληση είναι εξαιρετικά προσεγμένα και γυαλισμένα, όμως στην περίπτωση της συγκεκριμένης Type 59, η οποία διατηρεί τις γρατσουνιές και όλη την ταλαιπωρία που είχε περάσει από τις ημέρες που βρισκόταν σε ενεργή αγωνιστική δράση.

Τι την κάνει όμως τόσο ξεχωριστή; Αυτή η Type 59 με τον κινητήρα Νο. 5 είχε αρχικά σχεδιαστεί ως μέλος της ομάδας της Bugatti για τους αγώνες της σεζόν 1934-1935. Οδηγήθηκε κυρίως από τον Rene Dreyfus και είχε πάρει μία τρίτη θέση στο γκραν πρι του Μονακό και μία νίκη στο βελγικό Γκραν Πρι στο Σπα.

Όταν ο Γάλλος κατασκευαστής αποσύρθηκε από τα Γκραν Πρι, μετέτρεψε αυτή την Type 59 για διάφορα αγωνιστικά events και άλλαξε κάποια μηχανικά μέρη (αφαίρεσε τον supercharger και έβαλε ένα νέο κιβώτιο ξηρού συμπλέκτη), ενώ έγιναν και αλλαγές στο πλαίσιο και στο αμάξωμα. Ακομα και έτσι, η μεταποιημένη Type 59 κυριάρχησε σε όσους αγώνες συμμετείχε το 1937.

Την επόμενη χρονιά το αυτοκίνητο εγκατέλειψε οριστικά την αγωνιστική δράση και αγοράστηκε απο τον βασιλιά του Βελγίου Λεοπόλδο τον 3ο. Από τότε πέρασε από τέσσερις διαφορετικούς ιδιοκτήτες και πωλείται όπως βλέπουμε στην αρχική της αγωνιστική κατάσταση, κάτι που ανεβάζει ακόμα περισσότερο την αξία της.

Κάτω από το μικρό εμπρός καπό βρίσκεται ένας εν σειρά οκτακύλινδρος κινητήρας των 3,25 λίτρων, με απόδοση στα 250 άλογα όταν ακόμα είχε τον υπερσυμπιεστή, αριθμός ιδιαίτερα εντυπωσιακός για την εποχή του. Το κιβώτιο είναι 4 σχέσεων μηχανικό, ενώ υπάρχουν ταμπούρα σε όλους τους τροχούς, με άκαμπτο άξονα εμπρός και ημιελλειπτικά φύλλα σούστας και αμορτισέρ της De Ram ενώ πίσω υπάρχει άκαμπτος άξονας.

Η τιμή της, λόγω και του σπουδαίου παρελθόντος της αναμένεται να κινηθεί σε αρκετά υψηλά επίπεδα, με τους ειδικούς να υπολογίζουν ότι θα σπάσει το φράγμα των 12 εκατομμυρίων ευρώ.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz