H ηλεκτροκίνηση λέμε πως είναι φτηνή, αλλά αυτό όμως ισχύει κατά βάση μόνο για φόρτιση στο σπίτι ή σε δημόσιους σταθμούς με εναλλασσόμενο ρεύμα AC. H ταχυφόρτιση όμως με συνεχές ρεύμα DC είναι μια άλλη υπόθεση…
Έτσι και αλλιώς ο συγκεκριμένος τρόπος φόρτιση δεν είναι ο πλέον ενδεδειγμένος για τη μακροζωϊα και την απόδοση μιας μπαταρίας, ενώ στην πράξη τη χρειάζεται κανείς μόνο όταν πρέπει να καλύψει μεγάλες αποστάσεις και η διάρκεια της φόρτισης πρέπει να είναι όσο το δυνατόν μικρότερη. Αυτός είναι και ο λόγος που τέτοιοι ταχυφορτιστές τοποθετούνται συνήθως σε αυτοκινητόδρομους.
Αναφορικά με το κόστος ενδεικτικό είναι το πρόγραμμα We Charge που ανακοίνωσε η VW για το ID.3. Υπάρχουν τα Go και Plus με κάποια λογική μηνιαία συνδρομή και φτηνότερη τιμή kWh για όσους φορτίζουν συχνά σε δημόσια σημεία.
Ωστόσο, στο Ionity η φόρτιση είναι αρκετά ακριβή, καθώς στο Free (δίχως μηνιαία πάγια, υπάρχει τέλος ενεργοποίησης 9,99 ευρώ) κοστίζει 0,79 €/ kWh (+0,3 για κάθε φόρτιση). Κάτι που σημαίνει πως για μια φόρτιση 40 kWh το κόστος είναι 31,9 ευρώ. Ο τιμοκατάλογος είναι μεν για τη Γερμανία, αλλά είναι ενδεικτικός για την εικόνα που λογικά θα υπάρχει στην ΕΕ.
