Κομμάτι κομμάτι αποκαλύπτει η McLaren το νέο της υπερ-αυτοκίνητο, την P1. Αυτή τη φορά σειρά είχε το εσωτερικό της, που κατά γενική ομολογία είναι λιτό και με εμφανή τα ανθρακονήματα παντού. Πιο ακριβής χαρακτηρισμός είναι το σπαρτιάτικο, ενώ η προσέγγιση αυτή ήταν μάλλον αναμενόμενη, από τη στιγμή που στόχος ήταν οι επιδόσεις και η απόλυτη συμπεριφορά στο δρόμο και όχι η πολυτέλεια. Ενδεικτική του προσανατολισμού της McLaren P1 είναι και η δυνατότητα ρύθμισης της πλάτης του καθίσματος του οδηγού της μέχρι και στις 32 μοίρες, προκειμένου να υπάρχει περισσότερος αέρας εάν ο χειριστής της (διόλου τυχαία η επιλογή της συγκεκριμένης λέξης) φοράει κράνος. Π.χ. σε ένα track day.
Πάντως όπως έχουμε ξαναγράψει η P1 δεν έχει την τριθέσια διάταξη καθισμάτων της ακριβοθώρητης McLaren F1, με τον οδηγό στη μέση. Έτσι εδώ κάθεται κανονικά σε μπάκετ που ζυγίζουν μόλις 10,5 κιλά, ενώ έχει μπροστά του ένα πίνακα οργάνων που αποτελείται από τρεις οθόνες, με την κεντρική να προβάλλει το στροφόμετρο σε μορφή μπάρας με πράσινα, κόκκινα και μπλε LED, το ταχύμετρο αλλά και τη σχέση που έχει επιλεγεί στο κιβώτιο.
{gallery}photos/33/NEWS/McLAREN-P1-INTERIOR{/gallery}
