Σύνδεση

Hyundai

Aυτό είναι το ανανεωμένο Hyundai Ionic

Mπορεί να μην το έχουμε δει στην χώρα μας όμως το Ηyundai Ionic είναι αρκετά επιτυχημένο στην Ευρώπη και ανεβάζει σημαντικά τις μετοχές της εταιρίας στη νέα εποχή των ηλεκτρικών και πάσης φύσεως EV μοντέλων.

Βγήκε στην αγορά το 2016 και έχει τρεις εκδόσεις, υβριδική, plug-in υβριδική και αμιγώς ηλεκτρική. Τρία χρόνια μετά το λανσάρισμά του, η Hyundai αποφασίζει να προχωρήσει σε ένα “φρεσκάρισμα” κυρίως στο αμάξωμα όπου συναντάμε  επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, φωτιστικά σώματα και τροχούς, όταν στο εσωτερικό υπάρχουν νέες δυνατότητες συνδεσιμότητας και τα πιο πρόσφατα συστήματα υποβοήθησης και άνεσης.

Πιο σημαντική είναι η αναβάθμιση στην ηλεκτρική έκδοση η οποία αποκτά μπαταρία στα 38,3 kWh (από 28 kWh που ήταν στην προηγούμενη έκδοση) ανεβάζοντας την αυτονομία στα 294 χιλιόμετρα με βάση τον WLTP κύκλο. Την κίνηση δίνει ένας ηλεκτροκινητήρας με 136 ίππους και 295 Nm ενώ σε ταχυφορτιστή των 100 kW η μπαταρία χρειάζεται λιγότερο από μία ώρα για να φθάσει στο 80%.

Η απλή υβριδική έκδοση και η plug-in μοιράζονται τον ίδιο κινητήρα βενζίνης 1.6 λίτρων με 105 ίππους και 147 Nm που σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα φθάνει συνδυαστικά τους 141 ίππους.  Στην υβριδική έκδοση υπάρχει ηλεκτρικό μοτέρ 43,5 ίππων και μια μικρή μπαταρία 1,56 kWh για υποβοήθηση σε ταχύτητες έως 120 χλμ./ώρα. Η PHEV έκδοση έχει ηλεκτρικό μοτέρ 60,5 ίππων και μεγαλύτερη μπαταρία 8,9 kWh που προσφέρει έως 52 χλμ. ηλεκτροκίνησης.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Γιατί η Mercedes κάνει στροφή 180 μοιρών;

Mercedes-Benz

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio παίρνουν παράταση ζωής  

Alfa Romeo

Το Honda Prelude επιστρέφει μετά από ¼ του αιώνα στην Ευρώπη

Featured

Audi TT RS4, το θηρίο που δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή

Audi