Σύνδεση

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ: ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

H ADAC, η πολύ γνωστή και μεγάλη γερμανική λέσχη αυτοκινήτου, με βάση μετρήσεις της διαπίστωσε πως τα κατά κανόνα πιο ακριβά ηλεκτρονικά ελεγχόμενα συστήματα κλιματισμού είναι κι αυτό που στην πράξη αποδεικνύονται και τα πιο οικονομικά. Αυτά δηλαδή που αυξάνουν λιγότερο τη μέση κατανάλωση, ενώ η πιο αποδοτική λειτουργία τους είναι η Auto, μετά την επιλογή της επιθυμητής θερμοκρασίας.

H θερμοκρασία αυτή καθ’ αυτή, ανάλογα και με την εξωτερική, θα πρέπει να ρυθμίζεται από τους 22 έως και τους 24 βαθμούς Κελσίου –η επιλογή ακόμα πιο χαμηλής τιμής δεν προσφέρει επί της ουσίας περισσότερη δροσιά και αυξάνει ιδιαίτερα την κατανάλωση. Τα χειροκίνητα συστήματα, σύμφωνα πάντα με την έρευνα της ADAC, αποδεικνύονται πιο ενεργοβόρα όταν το αυτοκίνητο κινείται μέσα στην πόλη ή ο κινητήρας του λειτουργεί στο ρελαντί, ενώ εδώ ένα καλός τρόπος για να δροσιστεί κανείς πιο άμεσα αλλά και πιο οικονομικά είναι να κατευθύνει τον κρύο αέρα προς τα κεφάλια και όχι προς τα πόδια. Κι αυτό γιατί οι πιο πολλοί άνθρωποι αισθάνονται καλύτερα όταν η θερμοκρασία στο κεφάλι τους είναι πιο χαμηλή κι όχι αυτή στα πόδια.

Μια ακόμα κίνηση που θα μειώσει τόσο το χρόνο ψύξης του εσωτερικού στην επιθυμητή θερμοκρασία όσο και την κατανάλωση βενζίνης είναι το κλασικό όσο και αποτελεσματικό άνοιγμα των παραθύρων πριν την εκκίνηση προκειμένου να απομακρυνθεί ο πολύ ζεστός αέρας από την καμπίνα των επιβατών.

Γιάννης Σκουφής

{gallery}photos/38/TECHNOLOGY/AIR-CONDITION-AUTO{/gallery}


Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Tο νέο μικρό και πιο φτηνό SUV της Toyota, που θα βασίζεται στο Yaris, θα είναι υβριδικό και τετρακίνητο

Featured

Το καινούργιο VW Golf των 1.500 κυβικών και των 150 ίππων καλύπτει σχεδόν όλες τις απαιτήσεις

Featured

Πόσο πιστεύετε ότι κοστίζει το Toyota GR Yaris των 261 ίππων;

Featured

Το ελληνικό Renault 5 Turbo Group B του «Λεωνίδα» πωλείται ξανά

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup