Σύνδεση

BMW

Η καινούργια BMW M8 είναι διαθέσιμη εις διπλούν από πλευράς αμαξωμάτων και ιπποδύναμης (Video)

 

Επίσημη πρεμιέρα λοιπόν για την κορυφαία έκδοση της νέας σειράς 8 η οποία είναι διαθέσιμη εις διπλούν. Δηλαδή και με τα δύο αμαξώματα -κουπέ και κάμπριο- και με δύο εκδόσεις ισχύος. Κι αυτό γιατί ο γνωστός bi-turbo V8 των 4.400 κυβικών αποδίδει στην στάνταρ εκδοχή του 600 ίππους και 750 Nm, ενώ στην πιο hardcore Competition 625.

[ngg src=”galleries” ids=”4728″ display=”basic_thumbnail”] 

Παράλληλα η BMW M8 Competition έχει πιο σφιχτές ρυθμίσεις στην ανάρτησή της, στάνταρ εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά, ειδικό σύστημα φρένων με δύο επιλογές αίσθησης πεντάλ, προαιρετικά φρένα από κεραμικά υλικά και πλήρη δυνατότητα παραμετροποίησης των ηλεκτρονικών προγραμμάτων της. Το κιβώτιο είναι σε κάθε περίπτωση ένα αυτόματο Steptronic με 8 σχέσεις, ενώ η τετρακίνηση προέρχεται από τη M5. Αυτό σημαίνει πως υπάρχουν τρεις επιλογές, οι 4WD και 4WD Sport, καθώς και η πισωκίνητη 2WD με απενεργοποιημένο το DSC.

[ngg src=”galleries” ids=”4729″ display=”basic_thumbnail”] 

Για τη Μ8 Coupe η BMW αναφέρει επίσημα πως το 0-100 ολοκληρώνεται σε 3,3 δεύτερα και το 0-200 σε 10,8, ενώ οι τιμές της αντίστοιχης Competition είναι 3,2 και 10,6 δεύτερα. Η τελική είναι και στις δύο 350 χλμ./ ώρα.

Αν θέλετε κάνοντας κλικ ΕΔΩ μπορείτε να δείτε τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά των Μ8 κουπέ και ΕΔΩ των Μ8 κάμπριο.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured