Σύνδεση

Featured

Νέα Porsche Panamera: με έως και 630 ίππους στην Turbo S

Έχοντας ακολουθήσει έναν μάλλον ανορθόδοξο δρόμο για τα δεδομένα της αυτοκινητοβιομηχανίας, με το ρεκόρ στο Nürburgring που πέτυχε πριν καν βγει στην παραγωγή, ήρθε η ώρα για την Porsche, σχεδόν 4 χρόνια μετά την πρώτη της εμφάνιση, να αποκαλύψει την ανανεωμένη Panamera. Και το πιο ενδιαφέρον στοιχείο αυτής της νέας γενιάς, είναι μία καινούργια έκδοση με την ονομασία Turbo S που ανεβάζει τον πήχη της ισχύος στoυς 630 ίππους.

Η συγκεκριμένη έκδοση χρησιμοποιεί τον twin turbo V8 των 4.000 κυβικών της εταιρείας, ο οποίος αποδίδει και 820 Nm. Η νέα πιο ισχυρή έκδοση της Panamera είναι και αρκετά πιο γρήγορη, ολοκληρώνοντας το 0-100 χλμ./ ώρα σε μόλις 3,1 δεύτερα, σχεδόν μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορα από την προηγούμενη Panamera Turbo. H τελική ταχύτητα αγγίζει τα 315 χλμ./ ώρα και στις τρεις εκδόσεις του αμαξώματος, την κλασική liftback, την Sport Turismo και αυτήν με το μακρύ μεταξόνιο.

Η Turbo S δεν είναι η μόνη μεγάλη αλλαγή στην γκάμα της νέας Panamera. Για το 2021 υπάρχει και η ανανεωμένη Panamera 4S E-Hybrid. Πρόκειται για ένα plug in μοντέλο που συνδυάζει έναν twin turbo V6 2.900 κυβικών και έναν ηλεκτροκινητήρα με συνδυαστική απόδοση 560 ίππων και 750 Nm. Οι αλλαγές που έχουν γίνει αφορούν κυρίως την μπαταρία, που έχει ανέβει στις 17,9 kWh, κάτι που σύμφωνα με την Porsche της δίνει την δυνατότητα να καλύπτει καθαρά ηλεκτρικά έως και 54 χιλιομέτρων. Εδώ το  0-100 έχει ολοκληρωθεί σε 3,7 δεύτερα ενώ η τελική ταχύτητα φθάνει τα 298 χλμ./ ώρα

H βασική Panamera εγκαταλείπει τον προηγούμενο 3λιτρο κινητήρα και θα εφοδιάζεται πλέον με τον V6 των 2,9 λίτρων με δύο turbo και απόδοση 330 ίππων και 450 Nm, ενώ υπάρχει και η έκδοση GTS με τον twin turbo V8 να αποδίδει πλέον 480 ίππους και 620 Nm.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη, υπάρχουν κάποιες επεμβάσεις στην ανάρτηση προκειμένου να βελτιωθεί η ποιότητα κύλισης ενώ έχει γίνει και νέα ρύθμιση στο τιμόνι για καλύτερη αίσθηση. Υπάρχουν επίσης ελαστικά υπερυψηλών ταχυτήτων στην Turbo S η οποία έχει και κεραμικά φρένα με δαγκάνες σε μαύρο ή κίτρινο.

Στο αμάξωμα δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές, με την πιο χαρακτηριστική να είναι η φωτεινή λωρίδα που διατρέει το πίσω μέρος όπως συμβαίνει με αρκετά πρόσφατα μοντέλα της Porsche. Στο εμπρός μέρος είναι πλέον στάνταρ το SportDesign το οποίο στην προηγούμενη γενιά προσφερόταν μόνο ως έξτρα, ενώ όποιος θέλει να πληρώσει παραπάνω υπάρχει και η δυνατότητα carbon fiber πινελιές.

Υπάρχουν επίσης μερικές νέες ζάντες 20 και 21 ιντσών ενώ έχουν γίνει μεγαλύτερες οι εισαγωγές για την Turbo S. H συγκεκριμένη έκδοση έχει επίσης και νέες εξατμίσεις ώστε να ακούγεται πιο έντονα ο ήχος του κινητήρα.

Μικρές είναι και οι αλλαγές στο εσωτερικό, με νέο τιμόνι σε όλες τις εκδόσεις το οποίο αλλάζει στην Turbo S. Υπάρχουν επίσης περιορισμένες αλλαγές στον διάκοσμο, νέα καθίσματα με πολλαπλές ρυθμίσεις και μία ακόμα πολύ σπέσιαλ έκδοση για το ηχοσύστημα, της B&O με 21 ηχεία, ένα subwoofer των 400 watt και συνολική απόδοση στα 1.455 watt. Τα συστήματα για την ασφάλεια και την υποβοήθηση του οδηγού παραμένουν σε κορυφαία επίπεδα στις στάνταρ εκδόσεις, ενώ υπάρχουν και αρκετές επιλογές για όποιον θέλει να ενισχύσει περισσότερο το τεχνολογικό πακέτο του αυτοκινήτου.

Η νέα Panamera είναι άμεσα διαθέσιμη στις ευρωπαϊκές αγορές, με τις τιμές στην Γερμανία να ξεκινούν από τα 91.235 ευρώ για την απλή πισωκίνητη έκδοση και να φθάνουν έως τα 179.737 για την κορυφαία Turbo S.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured