Σύνδεση

Featured

Η Koenigsegg θέλει να ξεπεράσει τα 483 χλμ/ώρα!

Μετά την επιτυχία των ρεκόρ ταχύτητας από την Koenigsegg Agera RS ανοίγει ο δρόμος για το επόμενο ορόσημο: Να ξεπεράσει ένα αυτοκίνητο παραγωγής τα 300 μίλια την ώρα (ή 482,8 χλμ/ώρα). Για τους περισσότερους που παρακολουθούν αυτή τη νέα “τρέλα” το πρόβλημα είναι τα ελαστικά. Όμως το ρεκόρ τoυ Agera RS έγινε με Michelin Pilot Sport Cup 2 τα οποία -αν και ειδικής έκδοσης- εφοδιάζουν κανονικά το αυτοκίνητο.

Στην έκθεση του Detroit ο ιδιοκτήτης της εταιρίας Christian von Koenigsegg και ο Product Manager της Michelin, Eric Schmedding, συζήτησαν για το πόσο μπορούν τα ελαστικά να επηρεάσουν την προσπάθεια για τα 300 μίλια την ώρα. Ο πιο σημαντικός κίνδυνος είναι να σκάσει ένα λάστιχο όταν κινείται με ταχύτητες πάνω από 270 μίλια την ώρα, αν και όπως είπε ο άνθρωπος της Michelin τα ελαστικά τους, παρ’ ότι φτιαγμένα για μικρότερες ταχύτητες, έχουν την δυνατότητα να κινηθούν για λίγο και σε αυτά τα χιλιόμετρα.

Αυτό που πρέπει να γίνει είναι να μην εκτεθεί το ελαστικό σε αυτές τις ταχύτητες για πολλή ώρα. Πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να είναι τόσο δυνατό ώστε να φθάσει πολύ σύντομα στα 300 μίλια την ώρα. Σύμφωνα με τον Koenigsegg δεν έχει νόημα να φθάσεις γρήγορα στα 270 μίλια την ώρα και μετά να χρειαστείς άλλα πέντε λεπτά για τα 300. 

Ο ίδιος υποστηρίζει ότι σ’ αυτές τις ταχύτητες τα πράγματα είναι πολύ απρόβλεπτα, ενώ μπορεί να προκύψουν και κίνδυνοι που δεν υπάρχουν σε πιο χαμηλές ταχύτητες, όπως μία ανωμαλία στον δρόμο, ένας πλευρικός άνεμος, ακόμα και ένα ζώο. Προς το παρών, δηλώνει ότι δεν θα κυνηγήσει η εταιρία του το ρεκόρ, αν και όταν θα υπάρξει κάποιος άλλος που θα το κάνει, προφανώς και θα απαντήσει.

Ο πιο προφανής αντίπαλος αυτή την στιγμή είναι ο John Hennessey με τη νέα Venom GT η οποία φέρεται να έχει τελική ταχύτητα 301 μίλια την ώρα. Ενώ από κοντά παρακολουθεί και η Bugatti με την Chiron που πολύ θα  ήθελε πίσω το ρεκόρ που κατείχε για πολλά χρόνια με την Veyron. Όπως και να έχει πάντως βρισκόμαστε μπροστά σε μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα στιγμή της αυτοκίνησης, με ένα ρεκόρ που για πολλούς αποτελούσε όνειρο πριν λίγα χρόνια.

Παναγιώτης Τριτάρης

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured

Δείτε πόσο κοστίζει το νέο Peugeot 2008 στη Γερμανία

Featured

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

Η BMW “μαγείρευε” τις πωλήσεις της στην αγορά των ΗΠΑ(;)

BMW




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup