Σύνδεση

Featured

Πόσα θα δίνατε για ένα αυθεντικό Subaru Legacy RS που είχε οδηγήσει ο Ari Vatanen στο Ράλι Ακρόπολις το 1993;

OK, δεν είναι το Impreza που έχει γράψει χρυσές σελίδες στα ράλι στα χέρια πολλών κορυφαίων οδηγών αλλά και το Legacy έχει τη δική του ιστορία, ως προπομπός της περιόδου που η Subaru πρωταγωνιστούσε στο WRC.

Το Legacy RS Group A των φωτογραφιών μας έχει οδηγηθεί από το μεγάλο Ari Vatanen και είναι αυτό που ήταν πρώτο στο Ράλι Ακρόπολις του 1993 -μπροστά από οδηγούς όπως οι Tommi Makinen, Carlos Sainz, Colin McRae και Juha Kankkunen- πριν τελικά εγκαταλείψει.  

Mετά τον εθνικό μας αγώνα το Legacy επέστρεψε στην Prodrive στην Αγγλία, ενώ στη συνέχεια πουλήθηκε σε μία Ιταλική αγωνιστική ομάδα. Το 1995 έδωσε το παρόν στο  Bettega Memorial Rallysprint με οδηγό τον Richard Burns, όπου και είχε τερματίσει δεύτερο, ενώ στη συνέχεια -κάτι όχι αξιοπερίεργο για Legacy- μετατράπηκε σε προδιαγραφές Safari. Το 2008 αγοράστηκε για λογαριασμό της Richard Burns Collection και ανακατασκευάστηκε ριζικά προκειμένου να επανέλθει στην αρχική του μορφή. Ο επιβλέπον μηχανικός ήταν ένας πρώην της Prodrive, ονόματι Ιan Richardson, που δημιούργησε ένα αυθεντικό Legacy με τις προδιαγραφές του Ακρόπολις του 1993. Χαρακτηριστικό είναι πως έχει ακόμα και την πινακίδα K555 BAT!

Ο κινητήρας του είναι ο υπερ- τροφοδοτούμενος boxer της μάρκας των 2.000 κυβικών, ο οποίος αποδίδει 290 ίππους και συνδυάζεται με σειριακό κιβώτιο της X-Tac, ενώ από τότε που ανακατασκευάστηκε έχει διανύσει μόλις 100 χιλιόμετρα.

Το συγκεκριμένο Subaru Legacy RS Group A θα δημοπρατηθεί στη Μεγάλη Βρετανία στις 23 Φεβρουαρίου και αναμένεται να βρει καινούργιο ιδιοκτήτη έναντι ποσού που θα κυμαίνεται από τις 150 έως και τις 180 χιλιάδες ευρώ.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Τι σημαίνει το χρώμα του καπνού για τον κινητήρα του αυτοκινήτου σας; (Video)

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup