Σύνδεση

Hyundai

HYUNDAI I30: ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΚΑΙ TURBO 1.600 ME 186 ΑΛΟΓΑ

Τρία χρόνια μετά την πρώτη εμφάνισή του το…

Τρία χρόνια μετά την πρώτη εμφάνισή του το Hyundai i30 ανανεώνεται. Μη φανταστείτε ριζικές αλλαγές. Μάλλον διακριτικές πρέπει να χαρακτηρισθούν, με μια ελαφρώς τροποποιημένη μάσκα, άλλες ζάντες και σε κάποιες εκδόσεις στάνταρ προβολείς Xenon.

Πιο σημαντικές είναι οι αλλαγές κάτω από το καπό, μιας και στη γκάμα προστέθηκε μια σπορ έκδοση, με τον 1.600 turbo του Veloster, ο οποίος αποδίδει 186 ίππους και 265 Nm ροπής. Τα οποία επαρκούν για ένα 0-100 σε 8,0 δεύτερα και τελική σχεδόν 220, ενώ το κιβώτιο είναι χειροκίνητο 6άρι, η ανάρτηση πιο σφιχτή, το σύστημα διεύθυνσης πιο άμεσο και τα φρένα ακόμα πιο αποτελεσματικά.

Αισθητικά το κορυφαίο i30 ξεχωρίζει από τη διαφορετική του μάσκα, τους διαφοροποιημένους προφυλακτήρες με τις κόκκινες λεπτομέρειες, τους καινούργιους προβολείς LED, τις ζάντες των 18 ιντσών και τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Στο εσωτερικό υπάρχει νέος πίνακας οργάνων, σπορ καθίσματα με κόκκινες ραφές που επαναλαμβάνονται και στο τιμόνι, καθώς και κατάμαυρος ουρανός.

Από κει και πέρα ο ατμοσφαιρικός 1.400 ανέβηκε στους 100 ίππους και συνδυάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ τα σύνολα των 1.600 κυβικών, βενζίνης και diesel, μπορούν να συνδυαστούν και με 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured