Ο ηλεκτρικός μετασχηματισμός της ΚΙΑ έχει βρει εύφορο έδαφος στην Ευρώπη, με την κορεάτικη μάρκα να σημειώνει εξαιρετικές πωλήσεις σε όλες τις μεγάλες αγορές.
Η εταιρία σκοπεύει να επεκτείνει την ηλεκτρική της γκάμα με ένα μικρό crossover μέσα στο 2024, το μεγάλο SUV EV9 το 2023 και ένα μικρό hatchback μέσα στο 2025.
Το τελευταίο θα είναι και το πρώτο ηλεκτρικό της ΚΙΑ που θα κατασκευάζεται στην Ευρώπη. Η εταιρία μάλιστα σκοπεύει να παρουσιάζει δύο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2030 αρχίζοντας από το 2023.
Μέχρι το 2027 οι Κορεάτες υπολογίζουν να έχουν στην γκάμα τους 14 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, έχοντας ήδη στις ευρωπαϊκές αγορές τρία, το Soul, το Niro και το EV6.
Το EV6 αναδεικνύεται σε μία μεγάλη εμπορική επιτυχία για την εταιρία, έχοντας πουλήσει 22.267 μονάδες μέχρι τον Σεπτέμβριο.
Η ΚΙΑ σκοπεύει να ανεβάσει τις ετήσιες πωλήσεις της πάνω από τα 4 εκατ. μονάδες το 2030 σε σχέση με τα 3,14 εκατ. αυτοκίνητα που υπολογίζει για το 2022.
Τα ηλεκτρικά της υπολογίζεται να φθάσουν τα 1,2 εκατ. μονάδες την χρονιά από τις 160.000 που ήταν μέσα στο 2022. Το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών της μοντέλων στην Ευρώπη θα μεγαλώσει από το 13% του 2021 στο 51% το 2026 και έως και 63% το 2030.