Σύνδεση

Featured

WRC Ιαπωνίας 2023: Κυριαρχία Toyota, νίκη Evans!

Ο Elfyn Evans έκανε μία εντυπωσιακή εμφάνιση για να ξεπεράσει τις έντονες βροχερές συνθήκες, ακόμη και χιονοπτώσεις, οδηγώντας την Toyota στη νίκη, με 1 λεπτό και 17,7 δευτερόλεπτα διαφορά από τον 8 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Sebastien Ogier.

Η Toyota ολοκλήρωσε μια απόλυτη κυριαρχία στην ασφάλτινη διοργάνωση με 22 ειδικές, με τον δύο παγκόσμιο πρωταθλητή Kalle Rovanpera να ολοκληρώνει το βάθρο, με διαφορά 1 λεπτό και 46,5 δευτερόλεπτα.

Ο Evans σημείωσε τέσσερις ταχύτερους χρόνους κατά τη διάρκεια των τεσσάρων ημερών του αγώνα, αλλά ήταν η εκπληκτική του εμφάνιση την Παρασκευή, σε απαιτητικές υγρές συνθήκες, που δημιούργησε τις προϋποθέσεις για τη νίκη.

Η έλλειψη ορατότητας λόγω θαμπών παρμπρίζ που επηρέαζαν όλα τα αυτοκίνητα Rally1 πρόσθεσε άλλη μια πρόκληση. Οι οργανωτές ακύρωσαν την ειδική διαδρομή 4 λόγω του βαθμού δυσκολίας των συνθηκών.

Ο Thierry Neuville της Hyundai αναδείχθηκε ως ο πλησιέστερος αντίπαλος του Evans. Ο Βέλγος πλησίασε στα 10,5 δευτερόλεπτα πριν βγει εκτός πορείας στην πρώτη στροφή της ειδικής διαδρομής 6, τερματίζοντας τις ελπίδες του. Ο Neuville επανήλθε στο ράλι το Σάββατο και κατέκτησε τους πλήρεις βαθμούς του Power Stage.

Η καταστροφή του Neuville έδωσε στον Evans προβάδισμα 44,4 δευτερολέπτων έναντι του Ogier, που διογκώθηκε στα 1 λεπτό και 49,9 δευτερόλεπτα μέχρι το τέλος της ημέρας. Ο Ogier δέχτηκε ποινή ενός λεπτού, αφού ανέχθηκε την αποχώρηση από το σέρβις με καθυστέρηση έξι λεπτών μετά από επισκευή του σασί του GR Yaris, προκληθείσα από επαφή με φράχτη στην ειδική διαδρομή 5.

Ο Evans παρέμεινε σε εγρήγορση λόγω των μεταβλητών καιρικών συνθηκών, καθώς χιόνι έπεσε προσωρινά το απόγευμα του Σαββάτου, αλλά ο οδηγός της Toyota είχε τον έλεγχο σε όλη τη διάρκεια για να σφραγίσει τη νίκη από τον Ogier. Το αποτέλεσμα εξασφάλισε τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα για τον Evans.

Η προσπάθεια για νίκη του Rovanpera είχε επηρεαστεί την Παρασκευή μετά την απώλεια 1 λεπτού και 36,4 δευτερολέπτων μετά από μόλις τρεις ειδικές στάδια. Ο Φινλανδός, προβληματισμένος από θολό παρμπρίζ, αντιμετώπισε τις χειρότερες συνθήκες που είχε στην φετινή σεζόν.

Ο Rovanpera δεν κατάφερε να ανακτήσει το χαμένο χρόνο και, τελικά, τερμάτισε στην τρίτη θέση μπροστά από τη μοναδική υπολειπόμενη Hyundai που είχε ο Esapekka Lappi (+2 λεπτά και 50,3 δευτερόλεπτα).

Ο Lappi αντιμετώπισε δυσκολίες πίσω από το τιμόνι του i20N για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, βρισκόμενος έβδομος στο τέλος της Παρασκευής. Ο Φινλανδός βελτιώθηκε σταδιακά για να ανέβει στην τέταρτη θέση, προτού έρθει υπό πίεση από τον Takamoto Katsuta της Toyota κατά τη διάρκεια των ειδικών της Κυριακής, αλλά ο Lappi κράτησε τη θέση του.

Ο Katsuta θα μπορούσε να βρεθεί στη μάχη για τη νίκη εάν δεν είχε βρει τα δέντρα τη δεύτερη μέρα, καταστρέφοντας το ψυγείο του GR Yaris του. Ο Ιάπωνας οδηγός στη συνέχεια πραγματοποίησε μια εντυπωσιακή επιστροφή από την ένατη θέση στην πέμπτη (+3 λεπτά 10,3 δευτ.), κερδίζοντας 10 ειδικές διαδρομές στη διαδικασία, περισσότερες από κάθε άλλον οδηγό.

Ο Ott Tanak της M-Sport ήταν άλλο θύμα ενός ομίχλης που ομίχλωσε το παρμπρίζ του την Παρασκευή, κοστίζοντάς του περισσότερο από τρία λεπτά. Ο πρωταθλητής του 2019 ανέβηκε πίσω στην πέμπτη θέση παρά τον αγώνα με προβλήματα ηλεκτρικών εξαρτημάτων στο Ford Puma του.

Τελικά, ο Tanak έχασε την έκτη θέση (+3 λεπτά 28,3 δευτ.) στον τελικό του αγώνα για τη M-Sport πριν μετακινηθεί στη Hyundai του χρόνου.

Ο Dani Sordo της Hyundai και ο Adrien Fourmaux της M-Sport, ο τελευταίος κάνοντας την επιστροφή του στη Rally1, ανατράπηκαν στην ίδια στροφή όπου ο Katsuta είχε καταστρέψει το ψυγείο του.

Ο πρωταθλητής του WRC2, Andreas Mikkelsen, έκανε την τέταρτη νίκη της κατηγορίας του, τερματίζοντας έβδομος συνολικά. Ο Mikkelsen κατείχε την τέταρτη θέση πηγαίνοντας στο Σάββατο μετά από μια εντυπωσιακή εμφάνιση την Παρασκευή. Οι δέκα πρώτες θέσεις ολοκληρώθηκαν από τους ανταγωνιστές της Rally2 Nikolay Gryazin, Kajetan Kajetanowicz και τον οδηγό της Rally4 Hiroki Arai.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured