Σύνδεση

Volkswagen

ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΠΟΤΕ ΤΟ VW UP! TURBO ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ;

Η γρήγορη εκδοχή του μικρότερου των VW, του Up!, έχει γίνει κάτι σα σίριαλ, μιας και είχε ανακοινωθεί το 2013 με τον ολοκαίνουργιο τότε turbo των 1.000 κυβικών και των 110 ίππων, αλλά έκτοτε αγνοείται η τύχη του.

Στην Ευρώπη τουλάχιστον, μιας και στη Βραζιλία κυκλοφορεί ήδη. Ως Up! TSI, με το Ι να είναι κόκκινο, με καύσιμο αιθανόλη και με απόδοση 105 ίππων και 165 Nm. Από κει και πέρα το κιβώτιο των 5 σχέσεων προέρχεται από την ατμοσφαιρική έκδοση των 75 ίππων με μια όμως κατά 26% πιο μακριά τελική σχέση μετάδοσης, που ενδεχόμενα μπορεί να κολακεύει την κατανάλωση αλλά σίγουρα δεν κάνει τι ίδιο και με τις επιδόσεις.

VW-UP-TSI-BRASIL-3

Κι αυτό γιατί σε σχέση με το πρωτότυπο του 2013, που είχε 6άρι κιβώτιο, χρειαζόταν 8,5 δεύτερα για το 0-100 και είχε τελική σχεδόν 200 εδώ οι αντίστοιχες τιμές είναι 9,1 δεύτερα και 184 χλμ./ ώρα.

Υπάρχει λοιπόν προοπτική να έρθει το κορυφαίο Up!, έστω και ελαφρώς διαφορετικό σε σχέση με το πρωτότυπό του και στην Ευρώπη; Η απάντηση είναι δύσκολα, μιας και η VW διαβλέπει μια περιορισμένη εμπορική του διείσδυση. Σε αντίθεση με τη Βραζιλία, όπου πωλείται το 1/3 της παγκόσμιας παραγωγής των Up!, οπότε λόγω πλουραλισμού της γκάμας μια γρήγορη έκδοση έχει νόημα.

Γιάννης Σκουφής

VW-UP-TSI-BRASIL-2

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Απίστευτο ατύχημα με μοτοσικλέτα σε “τυφλή” προσπέραση (Video)

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πόσο κοστίζει το νέο 7θέσιο SUV της Mercedes, η GLB που ξεκινά από τα 1.300 κυβικά, στη Γερμανία;

Featured

Νέο Audi A3: χωρίς τρίθυρο και κάμπριο αλλά με έκδοση Allroad και από 1.000 κυβικά

Audi

Το Seat Tarraco 1.5 TSI είναι ιδανικό για οικογενειακές μετακινήσεις και όχι μόνο

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup