Σύνδεση

Featured

Το T-Roc εγκαινιάζει μια νέα γενιά πιο νεανικών και σπορτίφ SUV για τη VW

Εικοσιπέντε εκατοστά. Τόση είναι η διαφορά στο μήκος μεταξύ του Tiguan (4,48 μέτρα) και το νέου SUV της Volkswagen, του T-Roc (4,23 μέτρα) που τοποθετείται ακριβώς κάτω από αυτό.

Εκεί, από τα 20 και κάτι έως τα 30 παρά κάτι εκατοστά, σε ότι αφορά το μήκος, είναι το «βήμα» ανάμεσα στις κατηγορίες των SUV, τιμή που από μόνη της ίσως να μην αρκεί για να επιτευχθεί ο επιθυμητός διαχωρισμός μεταξύ των μοντέλων. Λογικά λοιπόν -και αναμενόμενα- οι σχεδιαστές της VW επέλεξαν για το καινούργιο, μικρότερο και φυσικά και οικονομικά πιο προσιτό τους SUV μια πιο νεανική και δυναμική προσέγγιση. Η οποία όχι μόνο είναι καλοδεχούμενη αλλά γίνεται και άμεσα αντιληπτή.

Με την πρώτη κιόλας ματιά, καθώς η εικόνα του T-Roc, που προσδιορίζεται από την εμφατική του μάσκα, τη χαρακτηριστική πίσω του κολώνα που συνδυάζεται με μια πιο έντονη σχεδόν αλά κουπέ κλίση της οροφής και τη σημαντική απόστασή του από το έδαφος, είναι τελείως διαφορετική από αυτή του πιο μεγάλου και πιο οικογενειακού Tiguan.

To Τ-Roc είναι πιο αλέγκρο και πιο σπορ -σε αυτό προσθέτει και η δυνατότητα διχρωμίας του αμαξώματός του- χωρίς να χάνει το στυλ off road, που πέρα από την μεγάλη απόσταση από το έδαφος που προαναφέραμε ενισχύεται και από τους μεγάλους του τροχούς.

Φυσικά η εικόνα αυτή επαναλαμβάνεται και στο εσωτερικό του, η οριζόντια διαμόρφωση του οποίου, αλλά και τα έντονα χρώματα -οι δυνατότητες προσωποποίησης είναι σημαντικές- παραπέμπουν έντονα στο επίσης καινούργιο Polo. Λογικό μιας και τα δύο μοντέλα έχουν και άλλα κοινά, όπως το πλαίσιο MAB A0 που αποτελεί τη βάση τους ή τους εισαγωγικούς κινητήρες βενζίνης τους όπως θα δούμε στη συνέχεια, ενώ και στο T-Roc η πολύ καλή από πλευράς ταχύτητας και μενού οθόνη αφής μπορεί να φτάσει μέχρι και τις 8,0 ίντσες.

Φυσικά δεν τίθεται θέμα για τις δυνατότητες διασύνδεσης smartphones, ενώ τα διαθέσιμα συστήματα υποβοήθησης είναι πολλά. Στάνταρ τα Multi-Colission Braking (Σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων), Lane Assist (Ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας), Front Assist με City Emergency Braking και Pedestrian Monitoring (Σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου, με λειτουργία αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης και αναγνώριση πεζών) και Fatigue detection (Σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού), ενώ στα εξτρά περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων το Traffic Jam Assist της ημι- αυτόνομης οδήγησης σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης μέχρι τα 60 χλμ./ ώρα και το Park Assist της αυτοματοποιημένης στάθμευσης.

Πέρα πάντως από καλά εξοπλισμένο, ακόμα και στη βασική του έκδοσή Discover, το T-Roc είναι ποιοτικό -υπάρχουν μεν σκληρά πλαστικά που όμως δεν ενοχλούν- και κυρίως άνετο από πλευρά χώρων. Ενδεικτικό για το τελευταίο το μέγεθος του πορτμπαγκάζ του, που κυμαίνεται από τα 445 έως και τα 1.290 λίτρα, με την πρώτη τιμή να είναι η μεγαλύτερη της κατηγορίας. Ζητήματα εργονομίας δεν τίθενται, η θέση οδήγησης είναι καλή και ξεκούραστη και η περιφερειακή ορατότητα ικανοποιητική.

Άνετο είναι το T-Roc και από πλευράς ανάρτησης, παρόλο που οι ρυθμίσεις της τελευταίας είναι αρκετά σφιχτές, γεγονός που ταιριάζει απόλυτα με τον πιο σπορτίφ προσανατολισμό του. Έτσι είναι ευχάριστο και αρκετά συμμετοχικό, χωρίς όπως είπαμε να γίνεται σε καμία περίπτωση κουραστικό σε δρόμους με αλλεπάλληλες στροφές όπως στην περιοχή της ορεινής Κορινθίας που το οδηγήσαμε, ενώ στην εθνική ταξιδεύει γρήγορα και ξεκούραστα.

Και στις δύο περιπτώσεις ο βασικός κινητήρας βενζίνης, ο 3κύλινδρος των 1.000 κυβικών και των 115 ίππων, δεν δείχνει να πιέζεται ιδιαίτερα. Ειδικά αν ο οδηγός ασχολείται λίγο με το κιβώτιο των 6 σχέσεων με τον ακριβή επιλογέα, διατηρώντας τον στη μεσαία περιοχή στροφών, όπου και καλύτερα αποδίδει και οικονομικός είναι και πολιτισμένος.

Στο T-Roc ο 1.0 TSI δεν συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο DSG των 7 σχέσεων, κάτι που γίνεται για τον αμέσως μεγαλύτερο 1.5 TSI των 150 ίππων με τη δυνατότητα της απομόνωσης των κυλίνδρων. Το αυτόματο κιβώτιο είναι στάνταρ με τον 2.0 TSI των 190 ίππων, όπως και η τετρακίνηση 4 Motion.

Η τελευταία συνδυάζεται στάνταρ και με το Active Control με τα τέσσερα προγράμματα οδήγησης και περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό και των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων, που κινούνται από τον 2.0 TDI των 150 ίππων.

Το καινούργιο VW T-Roc είναι διαθέσιμο με τρία επίπεδα εξοπλισμού, τα Discover, Advance και Experience, ενώ οι τιμές του ξεκινούν από τις 19.650 ευρώ για τις εκδόσεις βενζίνης και από τις 26.700 ευρώ για αυτές του πετρελαίου.

Γιάννης Σκουφής

VW T-ROC 1.0 TSI
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.234×1.819×1.573 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.590 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 445- 1.290 λίτρα
Βάρος: 1.270 κιλά
Κινητήρας: 999 κ.εκ., 3 κύλινδροι, turbo βενζίνης
Ισχύς: 115 PS/ 5.000- 5.500 σ.α.λ.
Ροπή: 200 Nm/ 2.000- 3.500 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 10,1”, 187 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση (επίσημη): 5,1 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 116 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 114 €
Τιμή: από 19.650 €

φωτογραφίες: Γιώργος Καραγιωργάκης

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”3917″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

1 Σχόλιο

1 Σχόλιο

  1. Αίσθηση "premium" με σκληρά πλαστικά γίνεται?

    03/04/2018 στις 16:30

    Δεν το έχω δει απο κοντά, αλλά διαβάζοντας το ξένο τύπο, εχω αντιληφθεί πολλά αρνητικά σχόλια για τα σκληρά πλαστικά….δείχνουν φτηνά για ενα αυτοκίνητο αυτής της τιμής. Απο την άλλη στην Ελλάδα με τόσο ήλιο….τα μαλακά μέρη στο ταμπλό περνάν δύσκολες στιγμές. Μπορεί η αίσθηση να είναι πιο φθηνή, αλλά σίγουρα είναι μια επιλογή με μεγαλύτερη αντοχή στο χρόνο. Επίσης στην Εταιρεία στοιχίζει και λιγότερο σε υλικά και συναρμολόγηση. Ας ακολουθήσουν και οι άλλες εταιρίες το παράδειγμα αυτό. Αρκεί να ρίξουν την τιμή….Αλλιώς είναι λίγο κοροϊδία

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured