Σύνδεση

Volkswagen

VW NILS

vw-nils-1

Το Nils είναι το βασικό πρωτότυπο που θα παρουσιάσει η Volkswagen στη Φρανκφούρτη, αλλά ταυτόχρονα είναι και ένα concept που προέκυψε αναλύοντας τα κυκλοφοριακά δεδομένα. Στη Γερμανία, αλλά αν το καλοσκεφτούμε δεν απέχουν και πολύ από αυτά που ισχύουν στην Ελλάδα ή σε κάποια άλλη ευρωπαϊκή χώρα.

Τι λένε αυτά τα δεδομένα; Ότι το 60% μετακινείται από και προς τη δουλειά του με αυτοκίνητο, πως το 90% είναι μόνοι τους και ότι σχεδόν το 74% των μετακινήσεων αυτών δεν ξεπερνά τα 25 χιλιόμετρα.

Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που το VW Nils είναι μονοθέσιο, με πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω για να χρειάζεται όσο το δυνατόν λιγότερο χώρο, είναι ηλεκτροκίνητο με αυτονομία έως και 65 χιλιόμετρα, ενώ μπορεί να φορτιστεί στο οικιακό ρεύμα μέσα σε ένα δίωρο.

Φυσικά είναι πανάλαφρο, μιας και δεν ξεπερνά τα 450 κιλά χάρη στην εκτεταμένη χρήση αλουμινίου, η συστοιχία κινητήρα, μετάδοσης και συσσωρευτών ζυγίζει μόλις 19 κιλά και αποδίδει 20 ίππους και για λίγο 34, ενώ μπορεί να επιταχύνει το Nils από τη στάση μέχρι τα 100 σε λιγότερα από 11 δευτερόλεπτα και να το κινήσει μέχρι και με 130 χλμ./ ώρα.

Παράλληλα μικρές είναι και οι εξωτερικές διαστάσεις αυτού του μονοθέσιου πόλης της VW: το μήκος του μόλις που ξεπερνά τα 3 μέτρα, το πλάτος μεταξύ των τροχών του που δεν καλύπτονται από το αμάξωμα είναι μόλις 39 εκατοστά, ενώ το ύψος του φτάνει το 1,20. Σημαντικό είναι πάντως πως οι σχεδιαστές του μπόρεσαν να εξασφαλίσουν και ένα μικρό χώρο αποσκευών στο πίσω μέρος του. Εκεί είναι και το φις φόρτισής του, ακριβώς κάτω από τη συστοιχία των LED.

To Nils παρά το λιλιπούτειο μέγεθός του έχει σύστημα ελέγχου της απόστασης από τα προπορευόμενα οχήματα και αποφυγής σύγκρουσης μέχρι και τα 30 χλμ./ ώρα, ενώ στάνταρ είναι φυσικά και το ESP. Η ενδεικτική λυχνία του τελευταίου όπως και όλες οι άλλες ενδείξεις εμφανίζεται σε μια οθόνη TFT 7 ιντσών που παίζει το ρόλο του πίνακα οργάνων. Όσο για την ανάρτησή του είναι με διπλά ψαλίδια σε όλους τους τροχούς.

{gallery}photos/26/news/VW-NILS{/gallery}


Επόμενο:

SKODA MISSIONL

Μη χάσεις:

CITROEN TUBIK

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δείτε τι κάνουν οι Άραβες για να ξεκολλάνε τα αυτοκίνητα στην άμμο (Video)

Featured

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε το Ford Bronco στο πολύ σκληρό Rubicon Trail, το… Nürburgring των τετρακίνητων (Video)

Featured

H σπορ BMW M235i Gran Coupe προβλημάτισε στο τεστ ταράνδου (Video)

BMW







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup