Σύνδεση

Featured

VW ID. GTI Concept: Και το GTI γίνεται ηλεκτρικό

Μπορεί η ηλεκτροκίνηση να… καλπάζει και να αλλάζει σχεδόν τα πάντα αλλά αυτό δεν σημαίνει πως γνωστές και θρυλικές επωνυμίες θα χαθούν.

Μια από αυτές είναι και το GTI της VW, η οποία παρουσίασε λίγο πριν την επίσημη έναρξη της έκθεσης του Μονάχου, το ΙD. GTI Concept, που μας δίνει μια πρώτη εικόνα των σπορ ηλεκτρικών μοντέλων. Που θα έχουν και τεχνητό ήχο και προσομοίωση επιλογής ταχυτήτων.  

Η βάση του VW ΙD. GTI Concept είναι το ID.2all concept που παρουσιάστηκε πριν από μερικούς μήνες -η έκδoση παραγωγής έχει ήδη προαποφασιστεί- και η απόδοσή του θα ξεπερνά σαφώς τους 228 ίππους του τελευταίου.   

Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του είναι το GTI Experience Control, που δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να εξατομικεύσει το σύστημα διεύθυνσης και τον ήχο του κινητήρα ώστα να θυμίζουν τα κλασικά GTI. Από αυτό της πρώτης γενιάς του 1976 μέχρι το 16βάλβιδο του 1986. Επίσης περιλαμβάνει και αλλαγές σχέσεων.  

Ο Andreas Mindt πάντως, ο σχεδιαστής του ID.2all, είχε από την αρχή υπόψη του το GTI και αυτό φαίνεται σε διάφορα σημεία. Όπως είναι η χαμηλά τοποθετημένη εισαγωγή αέρα με το εξαγωνικό σχήμα, η πίσω αεροτομή με το διαχύτη κ.λπ.

Επίσης υπάρχουν τα λογότυπα GTI στη μάσκα, τις πόρτες, τις ποδιές, τους τροχούς και τη πίσω πόρτα, καθώς και σχεδιαστικά στοιχεία που είναι κλασικά για τις συγκεκριμένες εκδόσεις όπως το μαύρο πλαίσιο στο πίσω παρμπρίζ ή το μαύρο κάτω τμήμα των προφυλακτήρων.

Νοσταλγικά στοιχεία, όπως οι επενδύσεις των καθισμάτων που παραπέμπουν στα κλασικά καρό του παρελθόντος υπάρχουν και στο εσωτερικό. Από κει και πέρα το τιμόνι με το επίπεδο πάνω και κάτω μέρος παραπέμπει σε αυτό του αρχέτυπο GTI του 1976, ενώ ο κλασικός μοχλός ταχυτήτων «μπαλάκι του γκολφ» στην κεντρική κονσόλα είναι εδώ ο επιλογέας του GTI Experience Control.

Το πρωτότυπο διαθέτει επίσης και ένα εξελιγμένο HUD.

Αξίζει να αναφέρουμε πως το πλαίσιο του ID2. All έχει χώρο για μπαταρίες 38 ή 56 kWh, με την πιο μεγάλη να εξασφαλίζει αυτονομία 450 χιλιομέτρων και δυνατότητα φόρτισης μέχρι και με 125 kW.

Με βάση τον προγραμματισμό της VW η έκδοση παραγωγής του ID. 2 αναμένεται το 2025, ενώ ένα χρόνο μετά θα ακολουθήσει το GTI.

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured