Σύνδεση

Volkswagen

VW: Το καμουφλαρισμένο ID.5 GTX στο Μόναχο

Τόσο κομψό όσο ένα κουπέ, τόσο στιβαρό όσο ένα SUV και την ίδια στιγμή ηλεκτρικό: Το ID.5 GTX της Volkswagen πρόκειται να κάνει το ντεμπούτο του ως καμουφλαρισμένο concept, στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου (IAA), που διοργανώνεται για πρώτη φορά και ανοίγει τις πύλες της στις 7 Σεπτεμβρίου. Το πρώτο κουπέ SUV της μάρκας, βασισμένο στην Αρθρωτή Πλατφόρμα για την Ηλεκτροκίνηση (MEB), εντυπωσιάζει με την κομψότητά του, την σπορ παρουσία και την ισχυρή ηλεκτρική του τετρακίνηση. Παράλληλα, είναι πλήρως συνδεδεμένο, μπορεί να λαμβάνει ενημερώσεις του λογισμικού του «over-the-air» και είναι εξοπλισμένο με τεχνολογία Car2X. 

Αν και καμουφλαρισμένο, διακρίνονται οι κοντοί πρόβολοι και οι μεγάλοι τροχοί που αναδεικνύουν τον ισχυρό χαρακτήρα του ID.5 GTX. Στο ψηλό μπροστινό μέρος, κυριαρχούν οι προβολείς IQ.Light LED matrix, οι οποίοι παρέχουν μια έξυπνα ελεγχόμενη μεγάλη σκάλα. Μία λωρίδα φωτός συνδέει τους προβολείς, διακοπτόμενη μόνο από το σήμα της Volkswagen στο κέντρο, ενώ συνδυάζεται αριστερά και δεξιά με τρία έντονα, φωτιζόμενα στοιχεία σε σχήμα κηρήθρας. Τα τελευταία, συμπληρώνουν τη φωτιστική υπογραφή της χαμηλής δέσμης και υποδηλώνουν τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου, ακόμη και σε στάση.

Οι επίπεδες κεκλιμένες κολώνες Α, προσδίδουν στη γραμμή της οροφής μια κομψή ροή -εκτείνεται χαμηλά πάνω από το αμάξωμα και καταλήγει σε μια ενσωματωμένη πίσω αεροτομή. Στο πίσω μέρος, οι οριζόντιες γραμμές τονίζουν το πλάτος, ενώ μία ακόμη λωρίδα φωτός, σε συνδυασμό με φώτα LED με τρισδιάστατο σχεδιασμό, ολοκληρώνουν το αισθητικό αποτέλεσμα.

Το αρκτικόλεξο GTX είναι κάτι τελείως νέο στον κόσμο της Volkswagen και του αυτοκινήτου γενικότερα, αντιπροσωπεύοντας τον νέο σπορ χαρακτήρα της μάρκας. Συνεχίζει την παράδοση των επιτυχημένων μοντέλων GTI, GTD και GTE, μεταφέροντας το ίδιο DNA στον κόσμο της ηλεκτρικής κινητικότητας. To ID.5 GTX διαθέτει ηλεκτρικό κινητήρα τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω άξονα –η ηλεκτρική τετρακίνηση εγγυάται ισχυρές επιδόσεις και έντονες συγκινήσεις, ανώτερη πρόσφυση και σπορ συμπεριφορά. Η μεγάλη μπαταρία ιόντων λιθίου –τοποθετημένη μεταξύ των αξόνων– επιτρέπει μια προβλεπόμενη αυτονομία έως 497 χιλιομέτρων.

Το ID.5 GTX θα είναι το δεύτερο μοντέλο της «νεοσυσταθείσας» οικογένειας GTX και αναμένεται να δώσει επιπλέον ώθηση στη στρατηγική ACCELERATE της Volkswagen. Η μάρκα έχει θέσει στόχο να γίνει η δημοφιλέστερη στον πλανήτη, στον τομέα της αειφόρου κινητικότητας. Η Volkswagen προγραμματίζει το 2030, οι πωλήσεις ηλεκτρικών της μοντέλων στην Ευρώπη να αντιπροσωπεύουν το 70% των συνολικών της πωλήσεων στην ήπειρο, ενώ στοχεύει να έχει καταστεί ουδέτερη ως προς τον άνθρακα, έως το 2050.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δείτε τι κάνουν οι Άραβες για να ξεκολλάνε τα αυτοκίνητα στην άμμο (Video)

Featured

Πόσα χιλιόμετρα θα μπορέσετε να κάνετε με λαμπάκι για το καύσιμο;

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πόσο πιο γρήγορος είναι ένας πιλότος Φόρμουλα 1 από απλούς οδηγούς; (Video)

F1

Το TOGG, το τούρκικο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, πήρε τους δρόμους

Featured

Hyundai i20 N







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup