Σύνδεση

Volkswagen

VW GOLF VII

Επιτέλους η VW παρουσίασε το καινούργιο Golf της 7ης γενιάς, που επίσημα, στο ευρύ κοινό θα εμφανιστεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι.

Πιστή στην παράδοσή της η Volkswagen δεν προχώρησε σε επανάσταση σε ότι αφορά την αισθητική της νέας έκδοσης του best seller της κι έτσι και το καινούργιο είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως Golf διατηρώντας ανέπαφο ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του, τη φαρδιά πίσω κολώνα.

Αντίθετα επανάσταση –με λίγη υπερβολή ομολογουμένως- υπάρχει κάτω από το αμάξωμα, μιας και μετά το επίσης νέο Audi A3 και το καινούργιο Golf βασίζεται στο καινοτόμο πλαίσιο MQB του ομίλου VW. Αυτό έχει οδηγήσει σε μια αύξηση των διαστάσεών του –το μήκος του είναι πλέον 4,255 μέτρα (+56 χιλιοστά), το μεταξόνιό του 2,636 (+59 χιλ.), το πλάτοις του έχει αυξηθεί κατά 13 χιλιοστά, ενώ το ύψος του είναι πιο μικρό κατά 28- και κυρίως σε μια μείωση του βάρους του κατά 100 κιλά, γεγονός που πέρα από την κατανάλωση (κατά μέσο όρο έπεσε κατά 13%) κολακεύει και τα δυναμικά του χαρακτηριστικά. Παράλληλα το καινούργιο Golf VII έχει και πολύ καλή αεροδυναμική (Cd: 0,27).

Τα πάντα είναι καινούργια και στο εσωτερικό: νέος πίνακας οργάνων με οβάλ όργανα, ταμπλό προσανατολισμένο προς τον οδηγό σε ότι αφορά την κεντρική κονσόλα και βέβαια ακόμα μεγαλύτερη αίσθηση ποιότητας και πολυτέλειας. Ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού του το Golf VII θα διαθέτει και οθόνες αφής στο εσωτερικό του, με διάσταση από 5 μέχρι και 8 ίντσες, ενώ αισθητά μεγαλύτεροι είναι οι χώροι τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές (380 λίτρα, +30 σε σχέση με την προηγούμενη γενιά).

Βασικός κινητήρας βενζίνης του νέου Golf θα είναι ο 1.2 TSI των 85 ίππων, ενώ κορυφαίος θα είναι ο δίλιτρος turbo της μάρκας, που θα αποδίδει μέχρι και 300 ίππους. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει ο 1.4 TFSI με τους 140 ίππους, ο οποίος χάρη στη δυνατότητα απομόνωσης των 2 από τους 4 κυλίνδρους του παρουσιάζει μέση κατανάλωση 4,8 λίτρων και εκπομπές CO2 112 γραμμάρια το χιλιόμετρο.

Βασικός diesel –μέχρι στιγμής τουλάχιστον, μιας και στο μέλλον μπορεί να υπάρξουν κια μικρότερα 3κύλινδρα σύνολα- είναι ο επίσης καινούργιος 1.6 TDI, που αποδίδει 105 ίππους, έχει μέση κατανάλωση 3,8 λίτρα και εκπομπές CO2 99 γραμμάρια, οπότε και θα απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας. Top diesel ο δίλιτρος των 150 ίππων, ενώ αργότερα θα ακολουθήσουν τόσο μια υβριδική έκδοση όσο και μια ηλεκτρική.

Σημαντική εξέλιξη είναι και η δυνατότητα εξοπλισμού του νέου Golf με πολλά ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας (π.χ. σύστημα επιβράδυνσης πολλαπλής σύγκρουσης, προληπτική προστασία επιβατών, ενεργό σύστημα διατήρησης ταχύτητας, σύστημα διατήρησης λωρίδας κ.λπ.), αλλά και άνεσης (ενεργό σύστημα διεύθυνσης, ηλεκτρονικό χειρόφρενο, light assist κ.λπ.), ενώ μεταξύ των στάνταρ θα είναι και το ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό XDS που μέχρι τώρα ήταν διαθέσιμο στο GTI.

Οι τιμές του νέουν Golf VII που αναμένεται στην Ελλάδα προς το Νοέμβριο δεν έχουν βέβαια ακόμα ανακοινωθεί, αλλά αυτές που θα ισχύσουν στη Γερμανία δίνουν μια εικόνα. Έτσι λοιπόν η τιμή με τον 1.2 TSI θα ξεκινά από τις 16.975 ευρώ, με τον 1.4 TSI  των 140 ίππων από τις 24.175 ευρώ, ενώ το πιο φθηνό diesel θα είναι το 1.6 TDI προς 20.725 ευρώ. Σε κάθε περίπτωση η επιβάρυνση για το αυτόματο κιβώτιο DSG θα είναι γύρω στις 2.000 ευρώ.

{gallery}photos/29/news/VW-GOLF-VII{/gallery}


Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ford: Το νέο Puma με τις πιο προηγμένες τεχνολογίες

Featured

Έπαιρνε επίδομα ανεργίας αλλά είχε… Lamborghini

Lamborghini

Toyota: Σούπερ δίλιτρος κινητήρας με… 600 άλογα!

Toyota

H νέα BMW M5 Touring είναι το απόλυτο οικογενειακό!

BMW